7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

czwartek, 13 listopada 2014

[TŁUMACZENIE] AOA - Gonna Get Your Heart

AOA - Gonna Get Your Heart

Tekst: Galactika
Muzyka: Galactika
Album: 5th Single Album "Miniskirt"
Legenda: Choa | Jimin | Yuna | Hyejeong | Mina | Seolhyun | Chanmi | wszyscy
Oryginalny tekst:

Hello
My girls comin' at ya
Go girls and get that

What can I do to make you love me baby
What I gotta do to make you care my love
My girls gonna get your heart
My girls gonna blow your mind

A-O-A
Let me have it

Give me one more time Give me one more chance
난 절대로 애타지 않아
천천히 차근히 달려가 흔들림없는 내 배
Give me one more time Give me one more chance
후회하지 않아 내 길을
밟아도 계속 날 눌러도 일어서서 비웃어줄테니

Polskie tłumaczenie:

Cześć
Moje dziewczyny idą na ciebie
Do dzieła dziewczyny, bierzcie to
Co mogę zrobić, żebyś mnie pokochał, kochanie
Co muszę zrobić, żeby cię to obchodziło, kochanie
Moje dziewczyny zdobędą twoje serce
Moje dziewczyny zawrócą ci w głowie
A-O-A
Pozwól mi to mieć
Daj mi jeszcze jeden raz, daj mi jeszcze jedną szansę
Nie będę nigdy się bać
Powoli pobiegnę, moja łódź się nie zatrzęsie
Daj mi jeszcze jeden raz, daj mi jeszcze jedną szansę
Nie będę niczego żałować podążając moją ścieżką
Nawet, jeśli mnie przyciśniesz, podniosę się i zaśmieję ci się w twarz


Oryginalny tekst by Daum Music
Polskie tłumaczenie by Este @ AOA Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz