7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

wtorek, 11 listopada 2014

[TŁUMACZENIE] AOA - My Song

AOA - My Song

Tekst: Gim Jae Yang
Muzyka: Gim Jae Yang
Album: 2nd Single Album "Wanna Be"
Legenda: Choa | Jimin | Yuna | Hyejeong | Mina | Seolhyun | Chanmi | wszyscy
Oryginalny tekst:

Can you hear? Can you hear?
Can you hear my music?


시작 해보는 거야 이게 꿈은 아니야
느껴지는 대로만
두려움 따윈 없어 이제 달라질거야
마음 가는 대로만

(1 2 3 4)

Everybody up 나를 바라봐
두 손을 흔들며 Everybody say yeah


Hold me hold me 넌 모르지
I get up get up 날 지켜봐줘
Hold me hold me 내 모습은
이게 다가 아니야
I will let you know


Can you hear? Can you hear?
Can you hear my music?


나는 숨겨 왔었어 조금 두려웠나 봐
나를 보는 시선들
눈을 뜨면 찾아 온 아픈 상처는
이제 더는 내 것이 아니야

(1 2 3 4)

Everybody up (Everyone) 나를 바라봐
두 손을 흔들며 Everybody say yeah

Hold me hold me 넌 모르지
I get up get up 날 지켜봐줘
Hold me hold me 내 모습은
이게 다가 아니야
I will let you know


I will let me go
달라져가는 나를 지켜봐줘
I will let you know
네 옆에 지금 나를 바라봐줘
uh 나를 보는 시선 따위
더는 신경 안 써
아픈 상처 따위 내게 더는 상관없어
달라질 나의 미래 오직 너를 위해
부를 나의 노래 이제 시작할게


지금 이 노래 들리니
널 위해 부르는 나의 노래


Hold me hold me 보여줄게
두고 봐 난 자신 있으니까
이 세상 어떤 누구도
날 대신 할 순 없어
I will let you know


Hold me hold me 날 믿어줘
I get up get up 날 지켜봐줘
Hold me hold me 들려줄게
오직 하나뿐인 너
너만을 위해 um uh yeah
Polskie tłumaczenie:

Możesz usłyszeć? Możesz usłyszeć?
Możesz usłyszeć moją muzykę?

Zaczynamy; to nie jest tylko sen,
mogę to poczuć
Nie lękam się, teraz wszystko się zmieni,
gdziekolwiek pójdzie moje serce
(1 2 3 4)

Wstańcie, spójrzcie na mnie
Machajcie obiema rękoma i krzyczcie Yeah

Trzymajcie mnie, trzymajcie mnie; nawet nie wiesz
Wstaję, wstaję; zwróć na mnie uwagę
Trzymajcie mnie, trzymajcie mnie; to jeszcze
nie wszystko na mój temat
Pozwolę ci się poznać

Możesz usłyszeć? Możesz usłyszeć?
Możesz usłyszeć moją muzykę?

Ukrywałam się; myślę, że trochę bałam się spojrzeń,
skierowanych na mnie
Bolesne rany, których doznawałam, ilekroć otwierałam oczy,
od teraz już dłużej nie będą moje
(1 2 3 4)

Wstańcie (każdy z osobna), spójrzcie na mnie
Machajcie obiema rękoma i krzyczcie Yeah!

Trzymajcie mnie, trzymajcie mnie; nawet nie wiesz
Wstaję, wstaję; zwróć na mnie uwagę
Trzymajcie mnie, trzymajcie mnie; to jeszcze
nie wszystko na mój temat
Pozwolę ci się poznać

Pozwolę sobie odejść
Obserwuj mnie, jak się zmieniam
Pozwolę ci się poznać
Spójrz na mnie, gdy będę obok ciebie
Uh Oczy skierowane na mnie
już więcej nie będą mnie obchodzić
Już nigdy nie będę przejmować się bolesnymi ranami
Moja przyszłość zmienia się, a ja zaczynam śpiewać piosenkę,
skierowaną wyłącznie do ciebie

Możesz ją teraz usłyszeć?
Moją piosenkę, którą śpiewam tylko dla ciebie

Trzymajcie mnie, trzymajcie mnie; pokażę ci
Przyjrzyj się, ponieważ jestem tego pewna
Nikt na świecie
nie zastąpi mojego miejsca
Pozwolę ci się poznać

Trzymajcie mnie, trzymajcie mnie; zaufaj mi
Wstaję, wstaję; zwróć na mnie uwagę
Trzymajcie mnie, trzymajcie mnie; pozwolę ci usłyszeć
I tylko tobie
Tylko dla ciebie um uh yeah
Oryginalny tekst by Daum Music
Polskie tłumaczenie by Luji3110 @ AOA Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz