7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

środa, 26 listopada 2014

[ARTYKUŁ] AOA wyjawiają, że niemal nie odpoczywają oraz wspominają niezapomniane wydarzenia

AOA pojawiły się w programie radiowym SBS, 'Cultwo Show' 25 listopada i opowiadały o tym, jak zajęte były oraz które wydarzenia są dla nich niezapomniane
DJ Jung Chan Woo powiedział: 'Słyszałem, że AOA promowały się przez pełen rok bez ani jednego dnia przerwy', na co AOA odpowiedziały: 'Nasz single album 'Like A Cat' jest naszym trzecim albumem w tym roku. Stale się promujemy, ponieważ wciąż wydajemy nowe albumy, a gdy skończymy z promocją jednego, wydajemy kolejny. W ten sposób wydałyśmy właśnie te trzy, to dlatego nie miałyśmy ani dnia przerwy w ciągu roku'
'Wasz CEO musi być bardzo zaangażowany', powiedział DJ Kim Tae Kyun, a DJ Jung Chan Woo dodał: 'To dlatego, że muszą zarabiać, też jesteśmy CEO, więc doskonale to rozumiemy'.
W temacie niezapomnianych wydarzeń, DJ Kim Tae Hyun spytał: 'Słyszałem, że AOA bierze udział w bardzo wielu wydarzeniach, więc czy są jakieś, które szczególnie zapadły wam w pamięć?'
Jimin, liderka, odpowiedziała: 'Patrząc na całokształt naszych występów, trafiło się bardzo wiele deszczowych dni. Tak było, gdy występowałyśmy w Busan - padało naprawdę bardzo mocno, a fani zrobili wiele zdjęć. Później oglądałyśmy te zdjęcia i okazało się, że nasze włosy wyglądały jak mokre wodorosty, a nasz makijaż był kompletnie rozmazany'.
'Pamiętam jeden występ deszczowego dnia, kiedy upadłam, w scenie była dziura zalana wodą, a ja tego nie zauważyłam - uderzyłam w to miejsce głową, poczułam się jakby miała pęknąć', dodała Choa.
Źródło: Allkpop
Tłumaczenie: Kai @AOAPoland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz