7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

piątek, 14 listopada 2014

[TŁUMACZENIE] AOA - Time

AOA - Time

Tekst: Chakun
Muzyka: Stars Wars, Chakun, Miss Lee
Album: 2nd Mini Album "Like a Cat"
Legenda: Choa | Jimin | Yuna | Hyejeong | Mina | Seolhyun | Chanmi | wszyscy
Oryginalny tekst:

오늘도 밤이 깊어서야
눈을 뜨고 세수를 하다 거울을 보고
부어있는 두 눈 입가에 쓴웃음을 지어
보지도 않는 TV는 괜히
켜놓은 채 나도 모르게 따라 웃고
그러다 또 눈가에 눈물이 고여
그대와 같이 갔던 곳
그대와 같이 걷던 곳

모든 게 너무나 내게는 다
선명한데요 다 그대론데요
그대와 함께 봤던 것
그대와 함께 듣던 것

마치 어제 일처럼 모두
기억나요 나 너무 아파요
Time goes by (Time goes by)
되돌릴 순 없나요 (그대 어딜 갔나요)
Time goes by (Time goes by)
돌아올 순 없나요 (왜 날 홀로 둬요)
나 지금 아파요 (아파요)
마음이 서러워 울어요 (어떡해요)
우린 또 하루 더 멀어지겠죠
Time goes by
시곗바늘은 눈치도 없이
자꾸만 흘러가고 너는 내게
절대 돌아오지 않을
거란 걸 알면서도 난 기다릴 뿐
내겐 오직 이것뿐이야
그렇게 좋아하던 음식도
그렇게 즐겨 듣던 음악도 내겐
다 소용이 없어요
더는 다 재미가 없어요
그대와 같이 갔던 곳
그대와 같이 걷던 곳

모든 게 너무나 내게는 다
선명한데요 다 그대론데요
그대와 함께 봤던 것
그대와 함께 듣던 것

마치 어제 일처럼 모두
기억나요 나 너무 아파요
Time goes by (Time goes by)
되돌릴 순 없나요 (그대 어딜 갔나요)
Time goes by (Time goes by)
돌아올 순 없나요 (왜 날 홀로 둬요)
나 지금 아파요 (아파요)
마음이 서러워 울어요 (어떡해요)
우린 또 하루 더 멀어지겠죠
Time goes by
I never forget you
Time goes by
Polskie tłumaczenie:
Otworzyłam oczy, gdy tylko zapadła dziś noc
Myłam twarz, gdy spojrzałam w lustro
Uśmiechałam się gorzko z opuchniętymi oczami
Włączam telewizor, mimo, że wcale go nie oglądam
Sama nie wiem kiedy, śmieję się wraz z nim
Ale w moich oczach znów są łzy
Miejsca, w których z tobą byłam
Miejsca, które z tobą przeszłam
Wszystko wciąż jest tak przejrzyste
Wszystko wciąż jest takie same
Rzeczy, które oglądałam z tobą
Rzeczy, których słuchałam z tobą
Pamiętam je, jakby działo się to wczoraj
To tak okropnie boli
Czas płynie (czas płynie)
Czy nie mogę go cofnąć?
(Gdzie zniknąłeś?)
Czas płynie (czas płynie)
Czy nie możesz wrócić?
(Dlaczego zostawiasz mnie samą?)
Teraz cierpię (to boli)
Płaczę, a wraz ze mną moje serce (co mam zrobić?)
Oddalimy się od siebie jeszcze bardziej
Czas płynie
Wskazówki zegara tykają bez zainteresowania
Wiem, że nigdy do mnie nie wrócisz
Ale wciąż czekam
To wszystko, co mi zostało
Jedzenie, które tak lubiłam
Muzyka, której tak lubiłam słuchać
Teraz to wszystko jest bezużyteczne
Teraz nie ma sensu
Miejsca, w których z tobą byłam
Miejsca, które z tobą przeszłam
Wszystko wciąż jest tak przejrzyste
Wszystko wciąż jest takie same
Rzeczy, które oglądałam z tobą
Rzeczy, których słuchałam z tobą
Pamiętam je, jakby działo się to wczoraj
To tak okropnie boli
Czas płynie (czas płynie)
Czy nie mogę go cofnąć?
(Gdzie zniknąłeś?)
Czas płynie (czas płynie)
Czy nie możesz wrócić?
(Dlaczego zostawiasz mnie samą?)
Teraz cierpię (to boli)
Płaczę, a wraz ze mną moje serce (co mam zrobić?)
Oddalimy się od siebie jeszcze bardziej
Czas płynie
Nigdy cię nie zapomnę
Oh oh oh, kochanie, oh, kochanie
Oh oh oh, kochanie, oh, kochanie
Oh no oh nie
Oh no oh nie
Czas płynie

Oryginalny tekst by Daum Music
Polskie tłumaczenie by KaiAOA Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz