7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 6 lipca 2015

[INSTAGRAM] 150706-12 Wpisy Mina

11 lipca 2015:
kvwowv : 핵 예쁨

Tłumaczenie : Bardzo piękne

9 lipca 2015:
kvwowv : 영상 찍는법 배웠다 신세계

Tłumaczenie : Nauczyłam się nagrywać filmy; Nowy Świat

kvwowv : 웰캄 광주

Tłumaczenie : Welcome [ang. witaj] Gwangju

8 lipca 2015:
kvwowv : 얘..맛있따..#고구마앙금추천

Tłumaczenie : Yea.. przepyszne.. #PuréeZeSłodkichZiemniaków,Polecam

kvwowv : 피부야 정신 차려

Tłumaczenie : Skóro, pobudka

7 lipca 2015:
kvwowv : 저 완전 괜찮중에괜찮👀머리수정봐야지컷

Tłumaczenie : Całkowicie w porządku, gdy [wszystko] jest w porządku 👀 Powinnam zmienić fryzurę

kvwowv : 그런 얘기 들은적 없어요 아이쿠 기사 잘못난거 가타용 여러분 워워..ㅠ ㅠ❤️

Tłumaczenie : Nie zawsze odzywałam się [kiedy chciałam]; aigoo, myślę, że źle robię; ludzie wuuwuu. .ㅠ ㅠ❤️

[ Seolhyun (5:55): Bwimom mnie~~
Mina: (6:10) Chyeah ~~
Seolhyun (6:56): Um, co to było? ㅋㅋㄱㅋㄱㄱㄱㅋ
Mina (6:57): Ja też nie mam pojęcia, chyba rozmawiałyśmy ze sobą śpiąc ]
kvwowv : 떠료니와의 헛소리

Tłumaczenie : Bzdury Ddeollyeoni

6 lipca 2015:
kvwowv : 울 대장베베랑 찰컥 이때만해도 피부가 갠찬앗는대 흑흑

Tłumaczenie : Zdjęcie z naszym baby-kapitanem, ot tak po prostu; cera wygląda w porządku heukheuk

Źródło: kvwowv @ Instagram
Angielskie tłumaczenie: aceofangels8.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz