7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

czwartek, 9 lipca 2015

[ARTYKUŁY/RADIO] 150708 AOA w Park Kyung Rim's 2 O'Clock Date

Jimin z AOA zdradza, że oblewa się rumieńcem na sam dźwięk imienia Jay Parka  

Jimin z AOA wyjawiła, że jest wielkim fanem Jay Parka.

 AOA pojawiły się jako goście podczas [audycji] Two O'Clock Date with Park Kyung Lim [radia] MBC FM4U 8 lipca.

Dziewczęta rozmawiały o swoich ideałach, gdy Park Kyung Lim zaproponował: "Pomyślcie o kimś, z kim chciałybyście przejść się po plaż, będąc na wakacjach." Po czym wymieniał kilku z męskich celebrytów, w tym Jung Yong Hwa, Lee Jong Hyun, Jay Park, Yoon Du Jun, Sung Si Kyung, Joo Won i innych, a każda z członkiń, jak w turniejach, wybierała jednego z dwóch kandydatów.

Jimin typowała Jay Parka do samego końca, mówiąc: "Jestem [jego] wielkimi fanem. Rumienię się na sam dźwięk jego imienia."

Wtedy pozostałe członkinie przyznały: "Gdyby AOA poszły na plażę z Jay Park sunbaenim, my [pozostałe dziewczyny] trzymałybyśmy się z daleka od niej [nie przeszkadzając Jimin i Jay Park].", wywołując śmiech na antenie.

Jimin, okazując się odważną fanką, oświadczyła: "Jay Park sunbaenim, jeśli będziesz mieć czas, pójdziesz na plażę razem ze mną? Kocham cię."

AOA określają zajęcie 1. miejsca cudem 

Członkinie AOA podzieliły się swoimi przemyśleniami odnoście zdobycia pierwszego miejsca oraz ciężarem, który odczuwały w związku z powrotem.

(…)

Park Kyung Lim powiedział: "Wasza nowa piosenka, Heart Attack, została numerem jeden. Kto płakał najmocniej, gdy było już po wszystkim?"

Członkinie AOA wskazały na Jimin, niejako zmuszając ją do powiedzenia: "Jako liderka zawsze muszę powiedzieć parę zdań i dowodzić resztą. Jednak moje ręce całe się trzęsły. Po tym, jak ledwo wykrztusiłam z siebie podziękowania, gdy kamera przesunęła się, spuściłam głowę. Zaczęłam płakać jak [fani] krzyczeli o bis."

Jimin kontynuowała: "Ponieważ był to album AOA wydany po siedmiu miesiącach, miał dla mnie duże znaczenie. Po promocji w pojedynkę, zdałam sobie sprawę jak cenne są [moje] członkinie. To album, który jeszcze mocniej nas zbliżył."

Park Kyung Lim powiedział wtedy: "Wielu silnych piosenkarzy wróciło w ostatnim czasie. Musiałyście być nieco podenerwowane.", na co członkinie grupy odparły: "Wiele razy wyraziłyśmy chęć przesunięcie [wydania albumu]. Próbowałyśmy nawet rozmawiać z dyrektorem, aby przesunąć go na przyszły rok."

AOA podsumowały: "Zdobycie pierwszego miejsca było cudem."

Choa ujawnia, co zmieniło się dla AOA cztery lata po debiucie 

Choa z AOA wyraziła swoją nadzieję na podróżowanie z klasą, jeżdżąc w klasie biznesowej zamiast ekonomicznej, jak zawsze to robiła.

W audycji Park Kyung Rim's 2 O'Clock Date z 8 lipca AOA poruszyły wiele tematów, w śród których przewijał się wątek zmian, które doświadczyły od czasu debiutu.

Park Kyung Rim zapytał dziewczyn: "Minęły cztery lata odkąd zadebiutowałyście, jednak wciąż jesteście tak świeże, jakbyście dopiero co zadebiutowały. Naprawdę podoba mi się to nowe brzmienie [w waszej muzyce]. Czy coś zmieniło się przez te ostatnie cztery lata?"

Choa odpowiedziała: "Nie tak dawno leciałam samolotem i skontaktowałam się z dyrektorem Han Sung Ho (założycielem FNC Entertainment). Zwykle podróżujemy klasą ekonomiczną, jednak wtedy powiedział mi, że następnym razem załatwi nam miejsca w klasie biznesowej."

Park Kyung Rim winszował dziewczętom ich ciężką pracę, chwaląc je: "Teraz będziecie mogły latać w klasie biznesowej. Ciężko [na to] pracowałyście."

Jimin opisuje trudności przez jakie przeszła podczas "Unpretty Rapstar" + wzmiankuje o solowej karierze 

Jimin z AOA wygadała się o wszystkim związanym z jej doświadczeniami w "Unpretty Rapstar", jej solowym projektem oraz innych rzeczach w nadawanym 8 lipca [programie radiowym] Park Kyung Rim's 2 O'Cloick Date.

Gdy DJ Park Kyung Rim poruszył temat "Unpretty Rapstar", Jimin wyznała: "Nie byłam w stanie jeść i wymiotowałam każdego dnia. Przechodziłam tak ciężki okres. [W programie] dawali zadania znikąd i kazali nam walczyły, używając rapu, wiec było to naprawdę trudne. Oddałam swoją duszę [dla programu] podczas tych 2-3 miesięcy nagrań."

Park Kyung Rim skomentował: "To musiało być trudne, musieć występować bez przygotowania." Jimin przyznała się do wielu niezręcznych linijek tekstu, które wypaliła w programie, rozbawiając publiczność, jak "I'm sexy the hot".

Na co DJ zapytał: "Czy [dzięki doświadczeniom z programu pisanie tekstów] nie szło bardziej płynnie, gdy tworzyłaś nowy album AOA?".  Jimin odparła: "Nie mam zbyt wielu partii [w piosenkach AOA]. Sporą frajdę sprawiła mi praca nad N Project, w którym prezes pozwolił mi działać jak nad solowym projektem." 

Prowadzący zapytał idolkę także o potencjalne solowe albumy w przyszłości, na co Jimin odpowiedziała: "Możecie spodziewać się jednego, ale czas [jego nagrania/wydania] nie jest jeszcze skonkretyzowany."

Źródło: 1 2 3 4 5 & iMBC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz