7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

piątek, 24 lipca 2015

[ARTYKUŁY] 150724 Jimin w "Witch Hunt" JTBC

Jimin z AOA ujawnia, że w swojej piosence pisała o swoim byłym chłopaku 

Jimin z AOA pojawiła się w ostatnim odcinku "Witch Hunt" JTBC i wyjawiła, że kiedyś, pisząc piosenkę, opisała w niej swojego byłego chłopaka.

Prowadzący zapytali raperkę AOA, czy kiedykolwiek kierowała swój rap do konkretnej osoby, na przykład swojej sympatii czy chłopaka. "Nie rapowałam dla niego, ale raz napisałam parę linijek tekstu dotyczących jego osoby" powiedziała. "To była historia z moich osobistych miłosnych perypetii. Mocno inspiruję się moim prywatnym życiem" wyjawiła.

"Tak właściwie, tekst rapu, który napisałam, znalazł się w jednym z utworów na ostatnim albumie AOA", powiedziała, zaskakując wszystkich.

Gdy została zapytana przez Sung Si Kyung, czy jej były chłopak wie o tym, odpowiedziała: "Cóż, jeśli kiedykolwiek miał okazję posłuchać tej piosenki, musiał zdać sobie sprawę, że tekst opowiada o nim." (...)

Jimin z AOA wyjawia swoją opinię w sprawie przyjaciół-mężczyzn

Jimin z AOA podzieli się swoim spojrzeniem na relacje damsko-męskie w nadchodzącym odcinku JTBC "Witch Hunt".

Podczas ostatnich nagrań programu JTBC "Witch Hunt", prowadzący oraz Jimin, która pojawiła się jako gość, dyskutowali o tym, czy przyjaźń między kobietą i mężczyzną jest możliwa.

Jimin przedstawiła swoje stanowisko, mówiąc: "Mężczyzna i kobieta w 100 procentach mogą być przyjaciółmi."

Gdy prowadzący zapytali: "Co byś zrobiłam, gdyby twój przyjaciel-mężczyzna, który źle zrozumiał twoje zachowanie, wyznał ci swoje uczucia?", Jimin odpowiedziała: "W takim wypadku natychmiast zerwałabym z nim kontakt."

Po czym dodała: "Myśląc o swoich 10 przyjaciołach-facetach, co najmniej dwóch z nich rzeczywiście okazało zainteresowanie moją osobą w taki sposób."

Powiedziała także: "Mam naprawdę wielu męskich przyjaciół. I to nie jest tak, że oni lubią mnie w romantyczny sposób, a ja po prostu zarzucam szeroką sieć", dodając: "Oczywiście zdarza się, że któryś z przyjaciół polubi mnie w miłosnym znaczeniu. Jednak ja nie jestem tym zainteresowana i traktuję ich jeszcze mocniej jak przyjaciół."

"Bardziej od kogoś, kto prowadzi grę na zasadzie odpychania-i-przyciągania, lubię tego, kto otwarcie wyznaje [swoje uczucia]" kontynuowała Jimin.

Źródło: 1 2 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz