7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

środa, 22 lipca 2015

[ARTYKUŁY] 150722 Jimin w "Radio Star" MBC

 
Jooheon z MONSTA X zdissował umiejętności rapowania Jimin z AOA

Jimin z AOA oraz Jooheon z Monsta X pojawili się w "Radio Star" MBC 22 lipca, gdzie ten drugi wyraził swoja chęć do przeprowadzenie wspólnej bitwy na rap. Jednakże, za każdym razem, gdy łapał spojrzenie Jimin, wydawał się speszony, przez co nie mógł patrzeć wprost na nią i w kółko rapował tę samą linijkę tekstu.

Wyznał: "Prawdę mówiąc, jestem fanem AOA jako idolek. Jednakże, będąc szczerym, [grupa] nie jest dobra w rapowaniu", atakując słownie obecną w studio raperkę, Jimin. Jakkolwiek niemiłe byłyby to słowa, atmosfera okazała się przyjemną, a Jimin nieustannie się śmiała, ponieważ [Jooheon] nie był w stanie spojrzeć jej w twarz, wywołując falę zabawnych zaczepek ze strony pozostałych MC i gości.

Prowadzący zapytali go, dlaczego na nią nie patrzy, a on naprawdę okazał się być fanem, wyznając, że jego twarz cała się trzęsie. Na koniec podzielił się swoją opinią, iż [Jimin] stała się znana jedynie dzięki "Unpretty Rapstar", sugerując, że sam program, bardziej niż jej faktyczne umiejętności rapu, przyniósł jej sławę, jednak na końcu jego oblicze fan boya okazało się silniejsze. Musi to być dla niego prawdziwą sprzecznością, nie być fanem jej rapu, ale być jej fanem w ogóle.

Jimin wróciła także do wypowiedzi Sleepy, która padła we wcześniejszym odcinku, w której twierdził on, że szkolił dziewczyny z AOA w rapie przed ich debiutem. Wyjaśniła to słowami: "Sleepy uczył mnie krótko. Przez długi czas trenowałam z A-Man z QOQ. Lekcje od Sleepy brałam przez jeden lub dwa miesiące."

Jimin z AOA zaprzecza wrogości między nią a współuczestniczką "Unpretty Rapstar", Jessi 

W odcinku "Radio Star" MBC z 22 lipca Jimin z AOA zdementowała pogłoski, jakoby miałaby być w złych stosunkach z raperką Jessi, z którą uprzednio wspólnie pojawiła się w pierwszym sezonie programu "Unpretty Rapstar".

Wyjaśniła, że część osób uważa, iż nie jest przyjaciółką z Jessi, przez jedno konkretne zdarzenie. Wytłumaczyła, że w jednej z rund programu drużyna Jessi zajęła pierwsze miejsce, a Jimin otrzymała drugą pozycję, na co Jessi starała się udowodnić, że grupa Jimin na zasłużyła na drugie miejsce. Jimin zdenerwowała się, gdy Jessi i San E zaczęli rozmawiać o niej i jej drużynie po angielsku, dlatego wyszła ze studio. Mimo to sprostowała: "Obecnie jesteśmy w dobrych relacjach.", dodając: "Zawsze jesteśmy ze sobą w kontakcie, aby wiedzieć, co u nas słychać."

Prowadzący zaproponowali Jimin, aby nagrała wiadomość video do Jessi. [Jimin] zwróciła się w kierunku kamery z dużym, niezręcznym uśmiechem: "Jessi, tęsknie za tobą. Jestem ciekawa, czy u ciebie wszystko w porządku… Trzymaj się!" Wszyscy prowadzący wybuchli na to śmiechem, utrzymując, że obie dziewczyny nie mogę naprawdę być w dobrych stosunkach, czemu Jimin w dalszym ciągu zaprzeczała, śmiejąc się z własnej niezręczności.

Wcześniej w programie tvN "Taxi" także Jessi zaprzeczyła plotkom, według których obie dziewczęta nie lubię się nawzajem i dodała, że Jimin zawsze ją wspiera. (...)

Jimin opowiada o swoich nieplanowanych zagranicznych studiach w Chinach

Podczas swojego ostatniego pojawienia się w MBC "Radio Star" Jimin opowiadała o swoich studiach i niespodziewanym pobycie w Chinach.

"W szkole średniej moi rodzice zaproponowali mi, abym wyjechała i odpoczęła podczas wakacji w Chinach. Gdy to zrobiłam, okazało się, że wysłali mnie tam na studia" powiedziała. "Gdy dotarłam, na miejsce zaczęły przybywać paczki z moimi rzeczami i tak zamieszkałam w Chinach na dwa lata. Na początku byłam zła i duża płakałam. Chciałam zadzwonić do Korei i walczyć z rodzicami. Jednakże, z każdym kolejnym dniem bycia tam, życie w Chinach zaczynało stawać się znośne. Miejscem mojego pobytu był Szanghaj."

"Myślę, że moi rodzice wysłali mnie do Chin z nadzieją, że będę mogła złożyć papiery na studia, mając doświadczenie z językiem chińskim" dodała, mówiąc o ambicjach rodziców związanych z jej edukacją. "Po tym, jak wróciłam do Korei, kazali mi zapisać się na lekcje języka chińskiego, a ja w sekrecie zamiast tego uczestniczyłam w zajęciach muzycznych."

Jimin z AOA ujawnia, która członkini jej grupy cieszy się największą popularnością

Jimin z AOA podzieliła się swoja analizą popularności trzech najbardziej lubianych członkiń jej grupy.

W transmisji "Radio Star" MBC z 22 lipca prowadzący zapytali Jimin: "Kto jest najpopularniejszy spośród trzech czołowych członkiń AOA, Seolhyun, Choa i Jimin?"

Jimin odparła: "Myślę, że wszystkie jesteście [popularne] w równym stopniu" zanim dodała: "Faceci naprawdę lubią Choa unni."

Gdy Yoon Jong Shin powiedział "Wszyscy wokół mnie szczerze lubią Seolhyun.", Jimin odpowiedziała: "Starsi ludzie lubią Seolhyun, ale mężczyźni w zbliżonym do nas wieku, wszyscy wskazaliby Choa." Wtedy Kyuhyun dopowiedział: "Seolhyun jest całkiem popularna wśród moich znajomych", podpuszczając Yoon Jong Shin do powiedzenia, że "Teraz jesteś w naszej grupie wiekowej", na co Kyuhyun odparł: "Czy lubienie Seolhyun oznacza, że jesteś stary?"

Kim Gura dodał swoje trzy grosze, mówiąc: "Powiedzmy po prostu, że Choa i Jimin mają piękne oczy, a Seolhyun wszystko inne."

Źródło: 1 2 3 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz