7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

czwartek, 18 sierpnia 2016

[INSTAGRAM] 160815-28 Wpisy Chanmi

18 sierpnia 2016: 
[ VIDEO
chanmi_96a : Podczas zdjęć do MV Good Luck znalazłam idealne miejsce na nagranie choreografii, jednak, ponieważ nie ma muzyki, [wyszedł z tego] krótkometrażowy [film] bez akompaniamentu..//_//

22 sierpnia 2016: 
chanmi_96a : Cześć ELVIS, jak się macie? Ja mam się dobrze😊

chanmi_96a : Nie mogłam [zabrać] ze sobą Reumi [i] Bami, przez co nastrój wyparował
@remibami_chan_

25 sierpnia 2016: 
chanmi_96a : Spotkałam Yuna-unnie na drodze  

chanmi_96a : To kolejne zdjęcie z Yuna-unnie, które zrobiłam

chanmi_96a : Zazdrośni? Mam nawet zdjęcie kichania Yuna-unnie🤘

chanmi_96a : W ramach przeprosin za droczenie się [z Wami], zrobione przeze mnie zdjęcie Yuna-unnie


26 sierpnia 2016:
chanmi_96a : Niespodzianka!! Słuchajcie, program Chanmi w aplikacji V powrócił, oklaski klask-klask-klask 👏👏
Ponieważ dziś wracam [do występowania] przed publicznością, niech wszyscy  uruchomią V App  

chanmi_96a : Oglądaliście V App~??? Następnym razem zaczynamy na prawdą!!!! Oczekujcie wiele huhu
#ChanmiVApp #VApp

28 sierpnia 2016:
chanmi_96a : Tak robiliśmy zdjęcia na okładkę
podczas sesji zdjęciowej aoa cream


chanmi_96a : Tak też robiliśmy zdjęcia na okładkę, tylko że.. na japoński album Good Luck

chanmi_96a : Szczerze mówiąc....... [pozowanie] w ten sposób jest… naprawdę trudne

Źródło: chanmi_96a @ Instagram
Angielskie tłumaczenie: aceofangels8.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz