7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

środa, 10 sierpnia 2016

[INSTAGRAM] 160808-14 Wpisy Chanmi

09 sierpnia 2016:
chanmi_96a :#4rocznicaAOA #elvistagram #DziękujemyElivs #Elvis #AOA
chanmi_96a :Hej z tej strony Chanmi hehe
Minęło już tak dużo czasu! Potrzebuję dzisiaj waszej pomocy dlatego umieszczam zdjęcie na Instagramie! Wybieram się na 3 dniową samotną wycieczkę, gdzie powinnam się wybrać w tą przyjemną podróż ? Proszę dajcie mi swoje rekomendacje, miejsce o którym myślałam to Gangwon-do!

chanmi_96a :Hej tu Chanmi!! Dziękuję wszystkim za pozostawienie tylu komentarzy ❤ Zrobiliście dokładnie to czego spodziewałam się po ELVIS hehe, zdecydowałam się i jadę do ☆Gongwon-do☆ Tym razem powiedzcie mi proszę co warto tam zjeść i co robić. Rozpocznijmy tą interaktywną podróż na dobre ♡
[brak tłumaczenia]

10 sierpnia 2016:
chanmi_96a : Wsystkiego najlepszego z okazji urodzin Hyejeong unnie♡
#hyejeong #aoa #aoacream #wszystkiegonajlepszegozokazjiurodzin
12 sierpnia 2016:
chanmi_96a : Good Morning♡ Drugi dzień podróży! Wczoraj, zgodnie z Waszą rekomendacją, poszłam nurkować z rurką i pływać kajakiem w Janghohang!! Co robić dzisiaj~?
+Wciąż jeszcze nie wyjechałamㅎㅎ
#jabłko #🍏
chanmi_96a : Jaskinia Hwanseon, chłodna i przyjemna♡ Jesteście ciekawi, z kim spędzam czas~?
#JaskiniaHwanseon #Gangwon-do #Samcheok
 
13 sierpnia 2016:
chanmi_96a : Czy wszyscy widzieli niespodziankowy V Live ~?! Także przez resztę podróży bawię się dobrze♡ Pierwszym miejscem na dziś jest drezyna rowerowa w Jeongdongjin!! Gdzie wybrać się później?! #Gangneung #Jeongdongjin #DrezynaRowerowa
chanmi_96a : Koniec podróżyㅎㅎ Czas wrócić do codzienności⏰ Dziękuję wszystkim ELVIS za ofiarowaną pomoc, dzięki której mogłam odbyć przyjemną wycieczkę♡ Jak zawsze można było się tego spodziewać po ELVIS>_<
#Gangwondo #SpacerWChmurach #Jeongseon #OstatniPrzystanek #KoniecPodróży

Źródło: chanmi_96a @ Instagram
Angielskie tłumaczenie: aceofangels8.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz