7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

wtorek, 9 sierpnia 2016

[FANCAFE] 160809 Listy z okazji 4-tej rocznicy debiutu AOA

Wiadomość od Jimin: 

Kochani przystojni i piękne ELVIS
Dzień dobry, tu Jimin-ee~
Witam się po długim czasie; bardzo przepraszam, że pozdrawiam Was w liście, takim jak ten :(
Minęły już 4 lata, odkąd jesteśmy razem
Pamiętam dni, w których byłam niepewna, czy w ogóle zadebiutuję, jakby były wczoraj
Czas płynie naprawdę szybko, prawda?
4 lata po debiucie, tak szybko, jak mijał czas, stałam się piosenkarką, którą naprawdę cenicie i obdarzacie ogromem miłości
Dziękuję :) Tak naprawdę popełniałam wiele błędów
I zdarzało się, że byłam zmęczona, dlatego przepraszam
Pojawiały się również smutne dni, jednak przez cały czas staliście za nami i wspieraliście nas, stale dodając nam sił, dziękuję za to
Wciąż wiele mi brakuje, jednak dzięki Wam mogę uczyć się na scenie
Dzięki Wam mogę usłyszeć liczne sugestie, jak stać się dobrym człowiekiem. dobrym artystą
Stanę się Jimin, która będzie pracować jeszcze więcej, aby móc zrewanżować się za [otrzymaną] pomoc!
Mam nadzieję, że wraz z upływem czasu pozostaną w nas tylko dobre wspomnienia chwil, spędzonych razem.
Chciałabym pokazać, jak bardzo bardzo jestem wdzięczna, spójrzcie~
Choć zasługujecie na znacznie więcej
Zawsze napełniający nas miłością
Nasi ELVIS~ bardzo mocno Was kocham♡
Dziękuję za uwagę, Jimin z AOA

Wiadomość od Choa: 


Wszyscy, dzień dobry ! Tu Choa^^
Aktualna pogoda jest bardzo gorąca, dobrze ją znosicie??
Ja przez ostatnie dni droczę się z pół-pięćdziesiątkami, Jimin-ee też jest pół-pięćdziesiątką, jeszcze chwila-chwila i Yuna także będzie pół-pięćdziesiątką …….
Już przygotowuję się [do przekroczenia tego wieku] przez Hyejeong-ee i Mina w przyszłym roku. [Nie tak dawno] dongseng-dul nosiły mundurki i przychodziły na praktyki, czas biegnie tak szybko, że dostaję gęsiej skórki! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Dziś 9 sierpnia 2016 roku, jest to dzień, wypadający 4 lata po naszym debiucie
Ostatnio nasza działalność na terenie kraju dostrzegalna jest jedynie od czasu do czasu, przez co oddalamy się od siebie, poczułam ogromny strach [gdy o tym pomyślałam]; Przysłowie mówi, że widując się tylko z daleka, uczucia także stają się coraz bardziej odległe; a jednak wiem, że gdzieś tam czytacie ten list. Jestem Wam bardzo wdzięczna!
W tych dniach wkładam jeszcze-jeszcze więcej wysiłku w ćwiczone piosenki i przygotowania do występów w programach rozrywkowych
Mam nadzieję, że gdy zaboli Was głowa, włączycie telewizor. Robię to z wiarą, że, kiedy do waszych uszu dotrze muzyka Choa, da Wam ukojenie, jakiego będziecie potrzebować
W zamian za ogrom otrzymanej miłości, moim nowym celem jest starać się jeszcze mocniej, aby móc dodawać sił innym i abyśmy razem byli jeszcze szczęśliwsi!
Piszę ten list od dłuższego czasu, myśląc o Was; przez wiele godzin wielokrotnie zmazuję i piszę, aż w końcu zza zasłon powoli-powoli zaczynają przedzierać się promienie słońca. Nawet po czterech latach wyrażam się nieporadnie i mam liczne braki…. 
Bardzo mocno dziękuję, że [mimo to] kochacie mnie i czuwacie nade mną. Za każdym razem, kiedy przechodzę trudny okres, wasza miłość pomaga mi wstać i iść dalej.
Jeżeli są ELVIS, którzy gdziekolwiek z jakichkolwiek powodów przechodzą trudne chwile, ja również Was wspieram i chcę Wam powiedzieć, abyście się nie załamywali i dążyli do celu. Jutro, które nadchodzi po każdym dniu, już zawsze będzie jasne. W ciemne noce, gdy poczujemy się bardzo wystraszeni i samotni, a czas będzie się dłużył, tak jak teraz, powinniśmy złapać się za ręce i wesprzeć na sobie nawzajem, aby móc powitać jaśniejsze jutro ^^ Wszyscy, kocham Was! ♡

Wiadomość od Yuna:


Do ELVIS

Kochani ELVIS~
Dzień dobry, tu Yuna^^ A zatem to już nasza 4 rocznica
Zatem warto napisać list!! Myśląc o tym wczoraj, w czasach debiutu pisałam ręczne listy, które nigdy nie zostały dostarczone...
Minęły już 4 lata; Wspominając, przypomniałam sobie, że Wasza miłość była dla mnie bardzo niezręczna, [przez co] również pierwsze kontakty nie były dla mnie łatwe; A teraz! Za każdym razem rozpoznaję znajome twarze, zawsze i wszędzie widzę ELVIS, którzy dodają mi sił, zauważając przy tym 'staliśmy się sobie o wiele bliżsi...' 'wzajemnie dodawaliśmy sobie sił'; Jestem za to bardzo wdzięczna; Teraz, gdy dobrze się poznaliśmy, gdziekolwiek się spotykamy, zawsze, kiedy jesteśmy bardzo zmęczone swoim grafikiem, wspieracie nas, dodając sił^^ Jeszcze raz dziękuję; Także Wy, ELVIS, nawet jeśli musicie zarwać noc, prześpijcie się chociaż chwilę!! Również w trakcie [naszej] promocji, troszczący się o wszystko ELVIS, zadbajcie o to, aby prawidłowo się odżywiać, gdy jest gorącą, korzystajcie z klimatyzacja, a gdy jest zimno, ubierajcie się ciepło, wychodząc♡ ELVIS, zawsze stawiacie nas na pierwszym miejscu, teraz to my weźmiemy Was pod swoją opiekę''
Czy szczęście czy smutek, ELVIS, którzy nigdy nie opuszczacie swojego stanowiska, każdego dnia Wam dziękuję, każdego dnia Was kocham..
Ponieważ mamy siebie nawzajem, jesteśmy w stanie śpiewać i znajdować motywację [do pracy]; Za każdym razem, gdy przechodzimy trudny okres, widzimy Was i nabieramy sił; [z kolei] Wam sił dodaje głos Yuna, mam rację?♡ Bądźcie tam, gdzie jesteście, niczego nie zmieniając, i, ponieważ obiecaliście, nigdzie nie odchodźcie!!!
Cmook~ Na zawsze razem; Kocham Was, moi kochani ♡_♡

Od Yuna z pozdrowieniami♡

Wiadomość od Youkyoung: 

Dzień dobry! Tu Youkyoung-ee!! ♥_♥
Mimo że od dawna się z Wami nie widziałam, przez ten okres czas płynął i płyynął, aż nagle zrobiły się 4 lata odkąd nasze AOA spotkały się z Wami!
W mojej pamięci cały czas żyją wspomnienia [dni], kiedy debiutowałyśmy, a tu minęły już 4 lata, to niesamowite [i] jeszcze bardziej zdumiewające @_@
Wszyscy, którzy lubicie AOA od samego debiutu, jak i ci wszyscy, którzy polubiliście [nas] później, a mimo to zawsze okazywaliście nam miłości i nieustannie dopingowaliście, zawsze będę Wam wdzięczną i będę o tym pamiętać♥♥♥♥!
Choć nie potrafię wyrazić tego bezpośrednio, wasza ciężka praca, którą zawsze nas wspieracie, stanowi siłę napędową silnika w moim sercu!! ^0^!
Ponadto [wasza] moc wzrosła kilkukrotnie, od czasu, w którym odbywała się Olimpiada w Londynie, po czterech [latach] ponownie rozpoczyna się Olimpiada w Rio, dziękuję, że przez te 4 lat byliście razem z nami! ♥o♥
W dniu, w którym ponownie spotkam się z Wami na scenie, będę gotowa, aby pokazać się w najlepszej formie i sprostać oczekiwaniom!! -3-
♥ Kocham Was, ELVIS♥

Wiadomość od Hyejeong:

Do ELVIS♡

Jak się macie?
Nie myślicie o nas [zbyt często] i nie martwicie się nami, przysparzając sobie powodów do smutku, prawda?
Promocja Good Luck powinna być bardziej energetyzująca i ukazać nas z dobrej strony
Niestety nie pokazałyśmy zbyt wiele, bardzo przepraszamy…ㅜㅜ
Niemniej jednak, ELVIS, którzy przez cały czas byli przy nas, dodali nam sił, jesteśmy za to wdzięczneㅎ
Dlatego ciężko pracujemy, aby pokazać wszystkim jeszcze lepszy wizerunek!!!!
Gdy wrócimy, byłoby świetnie, gdybyście często przychodzić nas oglądać i byli razem z nami!
Zrobicie tak, prawda, nasi ELVIS?? ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ
Ponieważ jesteśmy jednością!!! Heh 
ELVIS, którzy wierzyliście w nas aż do teraz, ELVIS, którzy nas wspieraliście 
Wierzę w Was równie mocno 
Dlatego dzisiaj, w 4-tą rocznicę, tak bardzo chciałabym się z Wami zobaczyć.. ♡ 
Nawet teraz za każdym razem, kiedy pomyślę o ELVIS, przypomina mi się okres promocji ELVISㅋㅋㅋ 
ELVIS, bardzo bardzo dziękuję, także w przyszłości będę Wam wdzięczna ^__^ 
Chciałabym, abyśmy w przyszłości wierzyli w siebie nawzajem, kochali się i zawsze byli razem 
Nawet gdy moje serce cierpi, kiedy jestem smutna i zmartwiona, dzięki Wam, ELVIS, potrafię zebrać w sobie siłę 
Bez tego przechodziłabym bardzo trudny czasㅠㅠ 
Do ELVIS, którzy niezmiennie na nas czekają, bardzo Was kocham~~~^__^ 
A poza tym moje urodziny będą przeszczęśliwe, ponieważ dostałam tak wiele życzeń z okazji urodzin!  
Mam nadzieję, że w przyszłości naszych ELVIS (oraz nas!!) będą spotykać tylko dobre dni 
Ciężko pracowaliście przez te 4 lata, jesteśmy Wam bardzo wdzięczne, ELVIS♡

Wiadomość od Mina: 
4-ta rocznica AOA i Elvis♡

Dzień dobry wszystkim, tu Mina
Od naszego debiutu minęły już 4 lata
Przez cały ten czas dzięki Elvis, którzy zawsze byli przy nas, nie zapominali o nas, czekali, wspierali i obdarzali miłością, mogłyśmy dojść do tego miejsca, w którym jesteśmy
Jestem bardziej szczera i lekceważąca, niż mi się wydaje i dlatego, gdy widzę fanów, którzy okazują mi życzliwość, jestem naprawdę wdzięczna.. Kiedy o tym pomyśle, jest mi trochę przykro, że nie mogę porozmawiać z każdym po kolei w odpowiedni sposób..
Zawsze tego żałuję i pragnę zrobić to lepiej ㅠㅠ
Ale w przyszłości dołożę ku temu jeszcze większych starań
W przyszłości, tak jak teraz, bez względu na wszystko, bądźcie przy nas ♡
Mam nadzieję, że zawsze będziecie zdrowi! Ja także zadbam o to, aby zawsze być zdrową heh
Niech w przyszłości wszystkich [z nas] spotka jeszcze więcej szczęśliwych szczęśliwych dni
Dziękuję. Kocham Was ♡

Z wyrazami szacunku, Kwon Mina♡

Wiadomość od Seolhyun: 
Cześć ELVIS ?? 
Dawno się nie widzieliśmy, co nie?!! 
Bardzo tęsknię!! Serce♡♡ !! 
Powodem, dla którego piszę ten list~ 
Dziś dzień, w którym cztery lata temu spotkaliśmy się [po raz pierwszy]~!~~!!~! 
Czas mija naprawdę szybko.. 
Nie ważne jak długo czy krótko mogłoby się wydawać, dla mnie było to jak jedna godzina. 
Tak samo, jak wspólnie dzieliliśmy się szczęściem, gdy ja byłam szczęśliwa 
Tak mocno czuliście się zranieni, gdy ja przechodziłam trudny okres i byłam zmęczona. 
Były dni, gdy razem śmialiśmy się i [takie, gdy] płakaliśmy 
Choć możecie myśleć, że uważam ELVIS za zbyt cennych 
Jestem Wam wdzięczna, że dotarliśmy tu, gdzie jesteśmy. 
Jako że przed nami do przejścia [jeszcze] długa droga, pełna oczekiwania 
Idźmy nią razem, trzymając się za ręce! 
Dla naszych ELVIS, którzy stale czekają 
Stanę się jeszcze lepsza, aby jeszcze mocniej Was uszczęśliwiać 
Choć nie mówię tego codziennie, wiecie, że cały czas jesteście w moim sercu, prawda? 
Ogromnie Was lubię♡ Kocham Was♡ 
-od Sseolyeoni- 
PS Dlaczego tekst zaczął iść w góręㅠㅠ?

Wiadomość od Chanmi:


[Podziękowania] od wypełnionej miłością Chanmi♡
Dziękuję Wam, Elvis
4-ta rocznica AoA♥
Dziękuję, ELVIS♥

Cześć ELVIS! To chyba drugi raz, gdy piszę taki odręczny list :-D
Nasi ELVIS, jak się macie?? AOA obchodzą już swoją 4-tą rocznicę.. >_<
Odbyłyśmy promocję Good Luck, jednak była ona dużym rozczarowaniem, prawda? :'-( Był to comeback, na który czekano i czekano od roku..
Promocja była bardzo krótka i nie było okazji, aby się spotkać, przepraszamy za to.. T.T
Zawsze powtarzamy, abyście poczekali jeszcze trochę; Robicie to przez ostatnie 4 lata, dlatego jesteśmy Wam bardzo wdzięczne.
Dla mnie, ELVIS, wszyscy jesteście bardzo ważni; Poprzez Instagram lub listy od czasu do czasu docierają do mnie opowieści o trudach [z którymi borykają się] ELVIS; Czytając wysłane przez Was listy, chcę z Wami porozmawiać głask-głask, bardzo mi przykro, że nie mamy takiej możliwości.. :'-( Gdy ja przechodzę trudny okres lub jestem zmęczona, czytanie historii, opisanych w listach ELVIS, dodaje mi sił, bardzo mi przykro, że nie mogę zrobić tego samego, odwdzięczając się ELVIS.. Ale w głębi serca modlę się za Was, więc wszystko będzie dobrze!!
Bądźmy silni razem :-D Chyba ni stąd, ni zowąd zmieniłam temat;; W każdym razie! Przez 4 lata byłyśmy w stanie promować się z wdziękiem i radością, uważam, że zawdzięczamy to dobrym ludziom, którzy byli przy nas i wiele nam pomagali,
członkinie, pracownicy, nauczyciele, FNC Family, a także rodzina i przyjaciele oraz Wy, fani♡
Dziękuję wszystkim za przekazywaną siłę i wsparcie, wymiernie do ogromu otrzymanego wsparcia, siły i miłości, przez resztę czasu będę promować się z gracją i wigorem♡ 4 lata, wydaje się, że to długo, ale jednocześnie odnosi się wrażenie, że krótko; Dopóki nie wynagrodzimy podarowanych przez ELVIS miłości, troski i wiary, będziemy dawać Wam przyjemną muzykę i niesamowity taniecㅎㅎ Dużo nam jeszcze zostało, tak wiec będziemy się widywać przez długi czas^-^ Za każdym razem, pisząc list, taki jak ten, nie mogę powiedzieć tego głośno, ale jestem wdzięczna za okazaną troskę, wiarę i miłość. Choć [cały czas] powtarzam dziękuję, nie oddaje to wszystkiego, co czujęㅠ Tyle ile naszych podziękowań, ile czasu, podczas którego na nas czekacie, ile tęsknoty w naszych sercach, w przyszłości z naszych spotkań i rozmów stworzymy jeszcze więcej wspomnień♡_♡ Byśmy wtedy, gdy staniemy się babciami i dziadkami z posiwiałymi włosami i zgarbionymi plecami, mogli wspominać ten dobry czas; W przyszłości dołożę wszystkich starań, abyście mogli przeżywać jeszcze więcej i więcej dni, pełnych szczęści i radości! Żeby nie przysparzać naszym ELVIS dodatkowych zmartwień w trudach życia, staniemy się bardziej dojrzałymi i zachwycającymi AOA :-) Pozwolimy doświadczać Wam jedynie dobrych rzeczy i słyszeć tylko miłe słowa!!
Dlatego do 5- i 10-lecia cały-cały czas bądźmy razem♡ Kocham Was, ELVIS♡

- z wyrazami szacunku, Chanmi -

Źródło: AOA FanCafe
Angielskie tłumaczenie: @yeoshinhyejeong

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz