7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 29 czerwca 2015

[TWITTER] 150629 Choa podczas Q&A Event

Dziś, 29 czerwca, po południu naszego czasu miało miejsce pierwsze wydarzenie z serii Q&A Event, podczas którego Choa odpowiadała na pytania nadesłane przez fanów.  

@Official_AOA : 여러분 초아심심해여
초아초아조아초아조으신분들!
또지금 저와 너와나와같은마음이신분 붙으세요!! ♡♡
#AOA #에이오에이 #심쿵해 #Heart_Attack http://youtu.be/1pBgMBBsv4k

Tłumaczenie: Ludzie, Choa [zerwie z] nudą
Choa-Choa-Choa-Choa-przed-Państwem!
Także teraz razem ze mną, Wy i ja; [niech Ci, którzy] myślą podobnie, prześlą [swoje pytania]!!♡♡
#AOA #aoa #HaeartAttack #Heart_Attack
http://youtu.be/1pBgMBBsv4k

@Official_AOA : 여러분
저랑 놀아주셔서 감사해요
해주시는 분들께 모두답해드리고싶었는데
역시 뭔가 익숙하지가않아
소중한 글에 답을 다못해드린것 같아서 아쉬워요
우리 앞으론 전화로 하는 방법을 찾아봐요ㅋㅋ
저이제진짜갑니다
뱌뱌아아

Tłumaczenie: Ludzie
Dziękuję, że bawiliście się ze mną
Chciałam odpowiedzieć każdemu,
ale po prostu nie byłam w stanie
Smuci mnie, że nie dałam rady odpowiedzieć na [Wasze] cenne posty
W przyszłości znajdziemy sposób, aby nadrobić to przez telefonㅋㅋ Tymczasem wracam do rzeczywistości
byabyaaa

Źródło: @Official_AOA
Angielskie tłumaczenie: @FYAOA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz