7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

czwartek, 11 czerwca 2015

[ARTYKUŁY] 150611 AOA podczas konferencji prasowej "AOA' One Fine Day"

Na konferencji prasowej "AOA's One Fine Day", zorganizowanej 10 czerwca w auli teatru CGV w Yeouido, Seul, Jimin i Mina wyjawiły, które członkinie AOA w rzeczywistości są ogromnym przeciwieństwem w stosunku do wizerunku, który kreują na scenie.

Choa, [poproszona o zabranie głosu] jako najstarsza, nie potrafiła wytypować członkini, u której widać największą różnicę w sposobie bycia poza scenę i wyznała, że wszystkie młodsze koleżanki są niewinne i daleko im do bycia sexy. Zadeklarowała, że każda z członkiń AOA prezentuje swoje różne oblicza i zachęciła widzów do dobrej zabawy z ich wielorakimi urokami podczas oglądania "One Fine Day".

Z drugiej strony, gdy reporterzy zapytali, które członkinie są najbardziej różne w życiu prywatnym, Jimin i Mina przyszły na myśl pewne z nich. Jimin stwierdziła: "Chociaż Hyejeong jest bardzo seksowna i pełna perfekcji [na scenie], w rzeczywistości jest dość niezdarna. To bardzo urocze." Hyejeong przyznała temu rację: "Myślę w ten sam sposób." i wyjaśniła, że dużo ćwiczy, aby wykreować seksowny i odważny wizerunek.

Mina wybrała Choa jako członkinię, która poza sceną prezentuje kompletnie inną stronę. Powiedziała: "[Choa] wzrosła na ikonę sexu, jednak w rzeczywistości jest nieco dziwaczna, naturalna/prawdziwa i czysta."


(...)

Na konferencji liderka grupy, Jimin, wyznała, iż to maknae Chanmi posiada wrodzone zdolności przywódcze. Gdy ze strony reporterów padło pytanie, która członkini pokazała wam zupełnie nową stronę podczas tej sześciu-dniowej wycieczki, Jimin żartobliwie odparła: "Jestem liderem [naszej grupy], ale powinnam oddać swoją pozycję Chanmi", wywołując śmiech.

Także Mina zaświadczyła o ukrytej cesze przywódcy Chanmi, komplementując jej zdolność do płynnego przystosowania się do [obcej] kultury oraz instynkt przetrwania. Dodała: "W Chinach zdałam sobie sprawę, że zawsze powinnam trzymać się blisko Chanmi."


Choa z AOA jest znana z przykładania raczej dużej wagi do makijażu, jednakże wyznała, że musiała od tego odejść, aby móc uczestniczyć w nagranich "AOA's One Fine Day".

Na konferencji prasowej z 10 czerwca powiedziała: ""One Fine Day" było dla mnie szansą, aby nieco się rozluźnić. Zawsze byłam mocno przywiązana do makijażu. Jednakże Hainan jest gorącym miejscem, więc mój make up mógłby łatwo spłynąć."

"Było [z nami] bardzo wielu pracowników ekipy filmowej, a ja nie chciałam ich spowalniać, dlatego nie byłam w stanie nawet nieco poprawić [wyglądu]. Nie miałam wyboru, jak odstawić malowanie. Zastanawiałam się, czy ostatecznie nie przyniesie to większej ilości słodyczy do transmisji. Póki co nie mogłam zobaczyć poddanego edycji materiału, ale jestem bardzo ciekawa, jak wypadła moja nieumalowana twarz."


Yuna i Mina z AOA wskazały członkinię, która jest największym przeciwieństwem w stosunku do tego, na jaką sprawia wrażenie. 

(...)

Podczas konferencji, członkinie grupy wybrały najmłodszą nich, Chanmi, liderkę Jimin oraz Seolhyun jako te, które najmocniej różnią się od tego, jakimi się wydają.

Yuna i Mina wypowiedziały się: "Seolhyun stała się rozpoznawalna dzięki swojemu seksownemu konceptowi, jednak podczas tej podróży widziałyśmy sporo z jej głupiutkiej i szczerej strony. Ona jest definicją niewinności."

Seolhyun z kolei skomentowała: "Myślę, że to Jimin jest tą, która [będąc] na scenie, najbardziej różni się [od tego, jaka jest] na co dzień. Przed kamerami jest pełna charyzmy, jednak poza nimi zachowuje się jak małe dziecko."

"One Fine Day" MBC Music pokaże członkinie AOA podczas wszystkich pełnych radości i prawdziwości momentów, jakie przeżyły w czasie wspólnej wspólnej wycieczki. Pierwszy odcinek programu wyemitowany zostanie 13 czerwca.

Źródło: 1 2 3 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz