7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

środa, 17 czerwca 2015

[INSTAGRAM] 150607-17 Wpisy Chanmi

17 czerwca 2015:
chanmi_96a :

Tłumaczenie :

chanmi_96a : #재밌었던 #구미 #엄마는#초보운전

Tłumaczenie : #ByłoZabawnie #Gumi #Mama #PoczątkującyKierowca

13 czerwca 2015:
chanmi_96a : #aoa#어느멋진날 우리도보고싶다...

Tłumaczenie : #aoa #OneFineDay My także chcemy zobaczyć…

12 czerwca 2015:
chanmi_96a : #aoa#일본#간다 옆에있던#설현언니#유나언니 랑

Tłumaczenie : #aoa #Japonia #przyjazd Z #Seolhyun-unni #Yuna-unni obok mnie

10 czerwca 2015:
chanmi_96a : 잠자는 연습실의 #지민 피곤한 #리더 #막내 무릎에서 잠들다♡_♡귀욤

Tłumaczenie : Śpiąc na próbie, zmęczony #lider #Jimin zasnął na kolanach #maknae♡_♡ Uroczo

8 czerwca 2015:
(Na zdjęciu razem z Chanmi jest jej młodsza siostra.)
chanmi_96a : #동생 ♡

Tłumaczenie : #Dongsaeng ♡
chanmi_96a : #금오산 #둘레길 어두워서안나온다길래 #불빛으로 비그친 #하늘 예쁘다

Tłumaczenie : #Ścieżka na [górę] #Geumosan, której nie widać z powodu ciemności; #PromienieSłońca na zachmurzonym #Niebie [wyglądają] pięknie

chanmi_96a : 마지막은밥이지👍

Tłumaczenie : Ostatnia porcja👍

[ VIDEO ]
chanmi_96a : #곱창전골 먹으러왔다ㅎㅎ#구미 에만있다구:)

Tłumaczenie : Wyszliśmy na #GopchangJeongol ㅎㅎ [Takie rzeczy] tylko w #Gumi :)

chanmi_96a : #구미 가는길♡

Tłumaczenie : W drodze do #Gumi♡

[ VIDEO ]
chanmi_96a : #구미 #검성지 에왔는데 어릴때타던 #그네도 없고 너무많이 변했어ㅠㅠ

Tłumaczenie : #Gumi #Geomseongji Miejsce, w którym się wychowywałam, [ale już] bez #Huśtawki, której używałam, gdy byłam dzieckiem; tak wiele się zmieniłoㅠㅠ

7 czerwca 2015:
chanmi_96a : 지나가다가 #청바지 가예뻐서 봤는데 #설현 언니가ㅋㅋ알고보니 #버커루

Tłumaczenie : Przechodziłam obok i zauważyłam śliczne #jeansy #Seolhyun unniㅋㅋ Wiedziałam, że takie będą #Buckaroo

chanmi_96a : #디큐 #츄리닝 #날씨좋음

Tłumaczenie : #DQ #Trening #ŁadnaPogoda

Źródło: chanmi_96a @ Instagram
Angielskie tłumaczenie: aceofangels8.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz