7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

niedziela, 15 lutego 2015

[ARTYKUŁ] 150215 Jimin z AOA wyjawia dlaczego płakała podczas pierwszego odcinka "Unpretty Rapstar"



Jimin z AOA wyjawiła powód, dla którego płakała podczas pierwszego odcinka Unpretty Rapstar.

Podczas ostatniego wywiadu dla Newsen podzieliła się swoimi przemyśleniami odnośnie udziału w Unpretty Rapstar. Unpretty Rapstar jest spin-offem Show Me The Money w którym osiem raperek ostro rywalizuje, by wygrać możliwość udziału w nagraniu kompilacyjnego albumu.
Uczestniczkami Unpretty Rapstar są Jimin, Tymee, Cheetah, Lil Cham, Kisum, Jolly V, Yuk Ji Dam oraz Jessi. Jako jedyna raperka promująca się jako idolka, Jimin przykuła dodatkową uwagę w programie. Podczas gdy większość uczestniczek to znane raperki z podziemia, Jimin musiała stawić czoła stereotypom i uprzedzeniom związanym z byciem idolką.



Jimin skończyła wybuchając płaczem po pierwszym odcinku. O powodzie, dla którego płakała, Jimin powiedziała, 'Byłam bardzo wrażliwa, dotarłam tam po trzech zarwanych nocach, więc po prostu siedziałam tam nie wiedząc co robić i nie byłam w stanie też dobrze rapować. Kompletnie nie poradziłam sobie z cypher, pierwszą misją, więc dużo płakałam i nie wiedziałam, co robić. Jest mi wstyd.'

'Pozostałe członkinie bardzo zmartwiły się widząc moje trudności. Płakałam w dormie i wydaje mi się, że były zaskoczone, bo jestem liderką i jestem starsza, a jednak pokazałam się od słabszej strony. Myślę, że byłam od nich bardziej zależna niż mi się wydawało. To pierwszy raz, gdy promuję się sama, sprawił, że bardzo doceniłam resztę zespołu. Po obejrzeniu programu powiedziały mi "O co ci chodzi? Przecież świetnie sobie poradziłaś.", naprawdę dodają mi energii', wyjawiła Jimin wyrażając swoją wdzięczność wobec członkiń AOA.



Mimo tego, że płakała w pierwszym odcinku, Jimin szybko pokazała swoje ukryte umiejętności i zyskała pochwały od MC San E, Zico, a także pozostałych uczestniczek. Na ten temat Jimin powiedziała, 'Bardzo cieszyły mnie pochwały, ale poczułam znaczną presję, że muszę wciąż pokazywać więcej i być lepsza, więc byłam bardzo zdenerwowana. Nie jestem nerwowym typem i rapowanie przed innymi ludźmi sprawia mi przyjemność, jednak tym razem byłam zdenerwowana, ponieważ oceniali mnie inni raperzy i w pewnien sposób tego żałuję.'

Jimin kontunuowała, 'Ciężej zapamiętać rap, niż go napisać. Podczas misji czuję, że nie mogę spać, bo czuję, że mam za mało czasu na zapamiętanie tekstu, więc jest ciężko, jednak udaje mi się wszystko zapamiętać dopiero, jak się prześpię. Teraz podczas ćwiczeń śpię. Zapamiętywanie jest zdecydowanie najtrudniejsze.'



Jednak Jimin ma potężną broń - swój głos. Patrząc na pozostałe raperki-idolki, jej głos jest unikalny i brzmi niemal jak zmiksowany z elektronicznymi dźwiękami.

Jimin wyjawiła, 'Nie dbam o moje gardło, nawet, gdy boli, to wciąż mogę rapować. Mój głos brzmi dobrze nawet, gdy ja sama wcale nie czuję się dobrze. Byłam na badaniu gardła i usłyszałam, że jest bardzo zdrowe. Ludzie lubią mój głos lub wręcz przeciwnie, jednak ja go lubię. Niektórzy mówią mi, że wpada w ucho, bo jest wyjątkowy, bardzo mnie to cieszy, gdy słyszę takie rzeczy.', i szeroko się uśmiechnęła.

Źródło: Mnet 
Tłumaczenie: Kai@AOAPoland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz