7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

czwartek, 5 lutego 2015

[ARTYKUŁ] 150205 Jimin w "Unpretty Rapstar" Słodko-gorzkie "I'm Sexy"





Jimin: 'Ostatnio, gdy wybrałam się do ISAC dużo ludzi okazało mi wsparcie mówiąc, żebym pozostała silna, po raz pierwszy doświadczyłam czegoś takiego. Jak żałośnie musiałam wypaść (śmiech). Zawsze przeglądam komentarze na mój temat, ale to pierwszy raz, gdy jest ich tak dużo, nawet miłych komentarzy jest całkiem sporo, dziękuję wszystkim za ciepłe słowa'

Ciekawe, czemu musiała przez to przejść, 'Będąc w żeńskim zespole, możemy wykazać się niewieloma rodzajami muzyki, myślę, że Unpretty Rapstar to dobra szansa żeby pokazać się też z innych stron.' Jednak już podczas pierwszego nagrywania nie wszystko poszło według planu. 'Tego dnia byłam w zupełnie nowej dla mnie sytuacji. Producenci trzymali w sekrecie kim są pozostałe uczestniczki, szczerze mówiąc, myślałam, że oprócz mnie będzie jeszcze choć jedna idolka, ale byłam tylko ja. To było przerażające.'



Jimin jest główną raperką AOA, rapem interesuje się od kiedy była młodsza, lubi Ludacrisa i Nicki Minaj, marzyła o zostaniu artystką i uczyła się hip-hopu.

'Na występach hip-hopowych artystów często w piosenkach występują też wokalistki, więc pomyślałam, że zostanę wokalistką, jednak nawet w czasach bycia trainee, skupiałam się na rapie i dużo ćwiczyłam.'
Nawet z miłością do rapu, w Unpretty Rapstar wciąż nie jest łatwo. 

'Na początku dużo płakałam. To był bardzo pracowity czas końcoworocznych rozdań nagród, więc poszłam na nagranie po trzech nieprzespanych nocach. Miejsce nagrań wygląda jak pensjonat, a śniegu napadało tyle, że był tak wysoki jak ja. Było zimno i nie było ogrzewania'

Jak się czułaś będąc lekceważona jako idolka?

'Oczywiście byłam zdenerwowana, zastanawiałam się czemu są takie wobec mnie. Spytałam je o to, spytałam czy mnie nienawidzą, ale powiedziały, że nie. Cheetah i Jolly V spytały czy jestem idolką z czystej ciekawości, powiedziały, że przepraszają, jeśli mnie to zabolało. Jidam jako jedyna przywitała mnie od razu gdy mnie zobaczyła, ale ona wciąż jest uczennicą, więc musiałam zrobić na niej duże wrażenie (śmiech). Było mi bardzo wstyd, że płakałam na nagraniu, właściwie to płakałam nawet więcej, niż widać w programie. Wszystkie uczestniczki zdają się mnie z tego powodu nienawidzić, a ja po prostu byłam zmęczona i wrażliwa po trzech nieprzespanych nocach'

Czemu stresowałaś się przy pierwszym spotkaniu, to dla ciebie stresujące nawet trzy lata po debiucie?



'Na początku byłam przestraszona, poza tym, nie znałam ich wcześniej. To było po prostu niezręczne, a myslałam, że jestem najtwardsza w naszej wytwórni (śmiech).'

Źródło: Naver.com
Angielskie tłumaczenie: 1 2
Polskie tłumaczenie: Kai@AOAPoland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz