7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

czwartek, 5 lutego 2015

[ARTYKUŁ] 150205 Jimin o udziale w "Unpretty Rapstar"




I jak nastrój po pierwszych nagraniach?

Póki co mamy za sobą 7, 8 nagrań. Wszystkie uczestniczki Unpretty Rapstar są bardzo szczere, więc na początku nie miałam pojęcia jak się zachować, są bardzo inne od członkiń AOA. Teraz już jesteśmy dość blisko, ja jestem najbliżej z Kisum. Od dawna interesowałam się hip-hopem i chciałam zobaczyć jak najwięcej rapu, jednak nie mam czasu by chodzić na jakiekolwiek występy, nie mam na to szans ze względu na aktywności zespołu. Bardzo cieszy mnie ten czas, gdy teraz mogę zobaczyć raperki z bliska.



Jimin z AOA i raperka Jimin w Unpretty Rapstar wydają się bardzo różne.

Oczywiście, jest zupełnie inaczej. Na przygotowanie się do misji w Unpretty Rapstar mamy bardzo ograniczony czas, muszę się jeszcze wiele nauczyć. W AOA nie mam jak opowiedzieć swojej historii, bardzo doceniam to, że w Unpretty Rapstar mam taką możliwość. Chciałam się nauczyć jeszcze jednej rzeczy, widzę, że inne uczestniczki podchodzą do tego samego tematu w kompletnie inny sposób, muszę się jeszcze wiele nauczyć. Albo można podejść do tego inaczej, ja wiecznie się śmiałam.

Spośród wszystkich uczestniczek, która jest twoją ulubioną i najbardziej pasuje ci muzycznie?

Cheetah wydaje się naprawdę dobra. Cheetah daje wrażenie kamienia, ciężkiego głazu, który nigdzie się nie wychyla. Podziwiam też jej determinację.



Po zakończeniu pierwszych nagrań wydałaś się bardzo emocjonalna.

Myślę, że AOA naprawdę są aniołami. Rozpłakałam się, gdy tylko się z nimi spotkałam. Ucieszyłam się widząc je, ale w pewnym sensie poczułam też smutek, pomyślałam 'Tak, muszę zostać z wami' (śmiech).

Czy poza Jimin, inne członkinie też mogą pójść do Unpretty Rapstar?

Chciałabym, żeby przyszły tylko raz (śmiech), nie więcej. Chcę żeby przyszły raz i to poczuły, to bardzo je rozwinie. Pomiędzy nami jest więcej wsparcia niż rywalizacji, są plusy i minusy.

Źródło: Naver.com 
Angielskie tłumaczenie: 1 2
Polskie tłumaczenie: Kai@AOAPoland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz