7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

niedziela, 15 lutego 2015

[ARTYKUŁ] 150213 Jimin marzy o tytule "Rapstar"





Jimin z AOA robi sobie chwilową przerwę od swojej codziennej pracy w zespole na rzecz udziału w Unpretty Rapstar, survivalowym programie dla raperek.

Mimo świadomości, że może być ciężko z byciem braną na poważnie w gatunku nie kojarzonym zwykle z k-popem, artystka jest pewna, że jej umiejętności w kwestii rapu mówią same za siebie.

Jimin podzieliła się swoimi doświadczeniami z Ilgan Sports, partnerem Korea JoongAng Daily w środowym wywiadzie.

Czy na ten moment podoba ci się udział w programie?

Było ciężko, jestem nieśmiałym typem i poczułam się przytłoczona.

Wydaje się, że uczestniczki bardzo się nawzajem krytykują, naprawdę tak jest?

Zgadzam się z jedną rzeczą: krytykowanie siebie nawzajem w programie jest po prostu częścią rywalizacji i nie powinnyśmy brać jej do siebie.
Bez przerwy ze sobą rozmawiamy z racji, że łączy nas bycie raperkami. Jest wiele rzeczy, które współodczuwamy, więc naturalnym jest, że stałyśmy się sobie bliskie.

Jak czujesz się, gdy inne uczestniczki traktują się po prostu jak gwiazdę k-popu?

Myślę, że pokazałam wiele jako członkini AOA, jednak nic jako raperka, więc rozumiem ich uprzedzenie. Jestem przekonana, że teraz pokażę im co potrafię.

Czy nie martwisz się, że ten program rozrywkowy zaszkodzi twojemu wizerunkowi popowej gwiazdy?

Opinia publiczna jest bardzo trafna. Muszę zmagać się z atakami na wizerunek, jaki sobie wykreowałam, ale wiem też, że doceniają osobę pozytywnie bez względu na to, co robi, jeśli tylko daje z siebie wszystko. Poza tym, podczas nagrań nie mam nawet czasu, by myśleć o tym, czy coś może zaszkodzić mojemu publicznemu wizerunkowi. Nawet, jeśli coś mnie zaboli, przysięgłam sobie, że starać się widzieć dobre strony i szukać rzeczy, które mogłyby czegoś mnie nauczyć.

Twój głos jest bardzo unikalny. Co sądzisz?

Dużo ludzi mówi, że niektórzy go pokochają, a niektórzy znienawidzą. Ja lubię mój głos, więc właściwie mnie to nie obchodzi.

Czy sądzisz, że program po edycji odzwierciedla to, co dzieje się na planie?

Myślę, że nie ma większych rozbieżności, ale oczywiście czasem wprowadzane są lekkie zmiany, by program był ciekawszy i bardziej zabawny.

Co czyni rapera dobrym?

Myślę, że dobry raper to taki, po którego rapie słuchacze natychmiastowo mówią, że był dobry.

Jak pozostałe członkinie AOA komentowały twój udział w programie?

Powiedziały mi, że nie powinnam się martwić, bo dobrze sobie radzę. Przed emisją bardzo się martwiłam, a one mówiły, że tylko udaję.

Czy jest coś nowego, czego chciałabyś spróbować z zespołem w tym roku?

Chciałybyśmy spróbować swoich sił w emocjonalnych piosenkach, eksponujących nasze wokale. Mamy wiele piosenek, które ukazują głównie naszą seksowność, ale chciałabym choć raz mieć po prostu kamerę przed sobą i pokazać jak śpiewam.

Źródło: koreajoongangdaily
Tłumaczenie: Kai@AOAPoland 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz