7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

środa, 22 lutego 2017

[WYWIAD] 170110 "Wokół czego w ostatnich dniach krążą myśli AOA?"

Wokół czego w ostatnich dniach krążą myśli AOA? 
AOA osobiście odpowiedziały na to pytanie w ramach wywiadu na jedną linijkę pisaną ręcznie.


"Puk-puk-puk, możemy przeprosić~"
"Kto tam?"

"To my, AOA~!!"

"AOA" 
"To musi być sen" 

AOA zapukały do naszych serc swoją nową piosenkę "Excuse Me",
której skoczna, urocza choreografia natychmiast wpędziła nas w uzależnienie!

W ostatnich dniach, choć na okrągło mają masę zajęć, 
nasi czytelnicy są zafascynowani aoa, 
ich codziennymi myślami i tym, jak wygląda ich życie. 

AOA w bezpośrednich wiadomościach przekazały 1boon 
pisane odręcznie odpowiedzi na zadane pytania. 
Chcielibyście podejrzeć chociaż kawałeczek? 

"Jesteś niezłym przystojniakiem, a ja jestem pięknością"* 
Dostrzegam swoje wewnętrzne piękno, gdy...
Jimin: Kiedy żartuję razem z Seolhyun
Choa: Gdy staję się pewniejsza siebie, myśląc o tym, do czego doszłam
Yuna: Mam choć trochę więcej cierpliwości
Hyejeon: Zawsze staram się tak o sobie myśleć
Mina: Kiedy spędzam czas ze starszymi
Seolhyun: Kiedy wiem, że podziękowałam za drobne rzeczy!! ㅋㅋㅋ
Chanmi: Kiedy nie wpadam w złość, musząc posprzątać po psotach Reum i Bami**
* Wszystkie cytaty, na podstawie których zadawane są pytania, pochodzą z tekstu "Excuse Me"
** koty Chanmi

Nie prawda, nie tylko wtedy, gdy żartujesz z Seolhyun…!

"Nie mam aż tyle odwagi, jak śmiałabym cię pożądać" 
Niezbędna rzecz, aby mieć odwagę w życiu to...
Jimin: Wiara w siebie
Choa: Wiara w siebie ^^**
Yuna: Wiara w siebie i nastawienie
Hyejeong: Być w stanie podjąć się wyzwania nawet po porażce
Mina: Wiara w siebie
Seolhyun: Gotowość [do działania]
Chanmi: Wiara w siebie. Narcyzm [Chanmi chodziło o pewność siebie, świadomość swojej wartości] 

Wiadomo, najważniejszą rzeczą jest wiara w siebie!

"Wiem, że to nasze pierwsze spotkanie i wyjdę na niegrzeczną, ale jest coś, co muszę powiedzieć" 
Widząc się z kimś po raz pierwszy, ja...
Jimin: Zasłaniam twarz.. [przez nieśmiałości]
Choa: Ciepło się z nim witam ^^
Yuna: Jestem jeszcze bardziej nieśmiała
Hyejeong: [Mówię] dzień dobry..^^
Mina: Witam się, a później milczę
Seolhyun: Peszę się
Chanmi: Umyślnie dużo mówią

Te odpowiedzi ujawniają różne osobowości członkińㅋㅋㅋ

"Ciągle pojawiasz się w moich myślach, nie mogę zająć się niczym innym" 
Kiedy myślę o czymś tak bardzo, że nie mogę skupić się na niczym innym, ja...
Jimin: Sprzątam
Choa: Po prostu staram się o tym nie myśleć
Yuna: Nie robię nic i [bezproduktywnie] kręcę się w kółko
Hyejeong: Kontynuuję rozmyślania
Mina: Słucham głośno muzyki
Seolhyun: Wracam do rzeczywistości, znajduje coś do robienia i zajmuję się tym
Chanmi: Czytam książki lub śpię

Sprzątanie, czytanie książek, nie myślenie o tym, słuchanie muzyki.. nawet ich prywatne sposoby [na poradzenie sobie z natrętnymi myślami] są ogromnie zróżnicowane~

"Nie mogę oderwać wzroku, jestem tak zafascynowana" 
W ostatnich dniach mam bzika na punkcie...
Jimin: Sprzątania oraz świec
Choa: Truskawek *rysunek truskawki*"
Yuna: Naszych szczeniaczków
Hyejeong: Niczego szczególnego. Chciałabym coś znaleźć
Mina: Wzorzystych kurtek
Seolhyun: Aktywności w programach muzycznychㅋㅋㅋㅋ The Legend of the Blue Sea, Goblin*
Chanmi: Zbierania książek
*Seolhyun wymieniła nazwy dram, emitowanych w tym czasie w telewizji

Nawet Seolhyun-ee [oszalała na punkcie tych seriali].. Czy zapalacie w domu świece zamiast światła..? (Nieoczekiwane zbudowanie nastroju)

"Mam wrażenie, że skądś cię znam, ale nie wiem skąd" 
Coś, w stosunku do czego wydaje mi się, że to rozumiem,
a jednocześnie czuję, że nic o tym nie wiem, to...

Jimin: Moje życie
Choa: Wszystko na tym świecie
Yuna: Ludzie
Hyejeong: Uczenie się
Mina: Ludzkość
Seolhyun: Życie i ja sama
Chanmi: Ja

W jednej krótkiej linijce członkinie zawarły wszystkie swoje niepokoje i obawy

"Nie patrz w inną stronę, spróbuj to poczuć" 
Gdy występuję na scenie, mój … wizerunek jest w stanie urzec fanów 
Jimin: Zabójczy
Choa: Tylko całkowicie zaskakujący
Yuna: Sek~sowny *rysunek ust*"
Hyejeong: Dongdong*'owy [i] seksowny
Mina: Nieudawany
Seolhyun: Uroczy
Chanmi: GirlCrush**
* przezwisko Hyejeong
** określenie używane przed dziewczyny w stosunku do innych dziewczyn,
których wizerunek, wygląd czy zachowanie im się podoba

Od seksownego do podobającego się dziewczynom, czy możemy ośmielić się oczekiwać 7 koncepcji występu tych 7 osób? ♡.♡

Choć w prywatnym życiu nie emanują taką siłą jak na zdjęciach czy na scenie, wciąż są boginiami.


Wywiad na jedną linijkę 1boon oczarował zarówno przyjaciół jak i pobieżnych znajomych [grupy]! Do zobaczenia również podczas występów z "Excuse Me" w tego tygodniowych programach na żywo~♥

Źródło: 1boon.kakao.com
Angielskie tłumaczenie: @yeoshinhyejeong

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz