7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 16 stycznia 2017

[TWITTER] 170116 AOA podczas nagrań ISAC 2017

@Official_AOA : 엘비스!!! 지민이예요!! 오늘은 월요일~! 다들 힘내세요❤️ 추운날 큰소리로 응원해줘서 너무 고마워❤️ 오늘도 행복한 추억을 만들어줘서 감사합니다아~~~~~ 사랑해!!!!!!! (근데 나 찬미랑 셀카 찍었는데 저게 있지 뭐람??????)

Tłumaczenie: ELVIS!!! Tu Jimin-ee!! Dziś poniedziałek~! Niech każdy się rozweseli❤ Jesteśmy bardzo wdzięczna za głośny doping w ten chłodny dzień❤ Dziękujemy, że sprawiliście dziś kolejnym szczęśliwym wspomnieniem~~~~~ Kochamy Was!!!!!!! (Ale ja robiłam zdjęcie razem z Chanmi, a to, co to jest??????)

@Official_AOA : 안뇽하세요!찬미예요ㅎㅎ오늘 날씨두많이춥고 요즘 저희랑같이 활동한다구 잠도못자고 몸도많이피곤할텐데 응원하러 우리보러 와줘서고마워요♡엘비스들 덕분에더 재미있고 힘나는 시간이였어요ㅎㅎ다들 조심히돌아가구 푹쉬구 수요일날만나요♡

Tłumaczenie: Dzień dobry, z tej strony Chanmiㅎㅎ Dzisiejsza pogoda jest jeszcze zimniejsza i właśnie w taki dzień musicie uczestniczyć w aktywności razem z nami; nie mogliście się wyspać i musicie być przez to zmęczeni, a mimo to oglądacie nas, wspieracie nas, [dlatego] bardzo dziękujemy za [Wasze] przyjście♡ Dzięki ELVIS miałyśmy jeszcze więcej zabawy i szczęśliwie spędziłyśmy ten czasㅎㅎWszyscy, uważajcie w drodze do domu, śpijcie dobrze i do zobaczenia w środę♡

@Official_AOA : 오늘 저희 아오아 응원하러 와주신 모든분들💖 초아예요!🙅 여러분의 응원만큼 선전하지는 못햇지만😂😥😢😭 덕분에 긴시간이 즐거웠어요😁
넘나 고생해꼬 추우니 빨리들어가 쉬세요! 차두 조심하구! 오늘도 너무너무 고마워요💕👍👍👍👍👍
ㅂㅑㅂㅑㅇㅏ~~~~~ ㅇ

Tłumaczenie: Dziś wszyscy przyszli dopingować nasze AOA💖 Tu Choa!🙅 Tak mocno mnie wspieraliście, [a ja] przez prowadzenie programu nie mogłam [startować w zawodach] 😂😥😢😭 [Mimo wszystko] od dawna nie bawiłam się tak dobrze😁
Przysporzyłam Wam trudności, [a poza tym] jest zimno, [dlatego] szybko wracajcie do domu i odpocznijcie! Uważajcie na drodze! Także za dziś jestem Wam bardzo bardzo wdzięczna💕👍👍👍👍👍
p a p a a ~~~~~ a

@Official_AOA : 안녕하세요 우리 아가들~~~! 설현입니다!!
오늘 응원소리 정말 컸어요!!
넘나 뿌듯한것^___^!!!
조심히 돌아가시고
돌아가시면 꼭 따뜻한 물 마시고 주무세요!!
항상 고맙고 사랑해요!!

Tłumaczenie: Dzień dobry, nasze kruszynki~~~! Tu Seolhyun!!
Odgłosy [Waszego] wsparcia były dziś naprawdę donośne!!
Byłam z tego dumna^___^!!!
Bądźcie ostrożni w drodze powrotnej i
kiedy wrócicie do domów, napijcie się czegoś ciepłego i idźcie spać!! Jak zawsze dziękuję i kocham Was!!

Źródło: @Official_AOA
Angielskie tłumaczenie: @AceOfAngels8 1 2 3 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz