7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

czwartek, 12 stycznia 2017

[ARTYKUŁY] 170112 AOA podczas audycji Cultwo Show

Czego wielkimi kolekcjonerkami  są Seolhyun i Jimin z AOA?

Seolhyun i Jimin z AOA opowiedziały o swojej manii zbierania w nadawanym 12 stycznia [programie radiowym] 'Cultwo Show'!

Podczas rozmowy Seolhyun wyjawiła jako pierwsza: "Lubię kupować kubki termiczne. Do tej pory zgromadziłam ich koło 200. Czuję dumę, kiedy je widzę." W reakcji na nietypowe hobby Seolhyun, DJ Jung Chan Woo skomentował: "Dam ci kubek z logo SBS", na co Seolhyun odparła: "[Przyjmę go] z wielką chęcią. Dziękuję."

Prowadzący zapytał, czy którakolwiek inna członkini ma podobne zainteresowania i Jimin odpowiedziała: "Chętnie zbieram płyty winylowe. Choa unnie kupuje ich dla mnie bardzo wiele z zagranicy."

Czy Hyejeong z AOA naprawdę została złapana na dłubaniu w nosie w "A Hyung I Know"?

Zrzut ekranu z ostatniego odcinka telewizyjnego show "A Hyung I Know" krąży po sieci z podpisem "Hyejeong dłubie w nosie". Naprawdę przyłapano ją podczas dłubania w nosie?


W trakcie audycji 'Cultwo Show' z 12 stycznia Hyejeong zabrało głos, aby wyjaśnić nieporozumienie związane z rozprzestrzeniającym się niczym wirus screenem programu. Tłumaczyła: "Nie dłubałam w nosie. Tylko go drapałam. To trwało jedynie sekundę, ale i tak zostało zarejestrowane. Jest mi wstyd. Nie przypuszczałam, że [ten kadr] rozejdzie się po sieci."

DJ Kim Tae Gyun spróbował ją pocieszyć i żartobliwie powiedział:
"Kiedyś także dłubałem w swoim nosie i wciąż jest to gorącym tematem."

Źródło: allkpop.com 1 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz