7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 7 września 2015

[INSTAGRAM] 150907-13 Wpisy Chanmi

13 września 2015:
[ Tłumaczenie rozmowy:
Fnc: ㅋㅋNaprawdę, dlaczego ciągle odpisujesz mi yhmㅋㅋㅋ
Chanmi: Nieprawda
Chanmi: Dobranoc
Fnc: Zróbmy sobie zdjęcie przy następnej okazji; mam tylko to, które zrobiłem potajemnie
Chanmi: ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Yhm ]
chanmi_96a : #2탄 올리고있는중 잘자고좋은꿈꾸라는답장이왔다

Tłumaczenie : Zamieszczam #Część2 [naszej rozmowy]; [właśnie] otrzymałam odpowiedź dobrej nocy i słodkich snów
[ Tłumaczenie rozmowy:
Chanmi: *link* pobierz to, Go~
Fnc Kierownik zespołu Song Yun Ho: Nie mogę
Chanmi: Yhm
Fnc: Czy [ten plik ma rozszerzenie] TT?
Chanmi: Yhm
Fnc:  ○ ○ Wracaj do pracy i bądź szczęśliwa
Chanmi: Yhm]

chanmi_96a : 친해지길바래 해야겠다.. 밤늦게 게임톡 죄송합니다😂 하지만 정말 초대할 톡친이 없었어요 다이아가 너무받고 싶었습니다

Tłumaczenie : Powinnam chcieć zdobyć [większą ilość] przyjaciół.. Przepraszam za GameTalk tak późno w nocy😂 Ale naprawdę nie mam żadnych [innych] TalkFriends, których mogłabym zaprosić do rozmowy, [a] strasznie mocno chciałabym zdobyć diamenty

chanmi_96a : #찬미 #팬아트 #닮았나 #좋다 감사합니다^^
ありがとう! にほんの あくしゅかいで ..♡

Tłumaczenie : #Chanmi #FanArt #Przypomina[Mnie] #[Jest]Dobre Dziękuję^^
Dziękuję! Podczas spotkania z fanami [połączonego z] Handshake Event ..♡

12 września 2015:
[ VIDEO ]
chanmi_96a : #다래끼 눈퉁퉁이😯아퍼..

Tłumaczenie : #Jęczmień [Moje] oczy spuchły😯 Boli..

chanmi_96a : 😲

11 września 2015:
[ VIDEO ]
chanmi_96a : #급시작 한번만 잘시작해보고싶었다..뭘까요 이노래는??ㅋㅋㅋ

Tłumaczenie : #ZajęciaStart Chciałam spróbować jeszcze raz, aby dobrze zacząć.. Macie pomysł co to za piosenka?? ㅋㅋㅋ

10 września 2015:
chanmi_96a : #햇님 집으로 귀가하시는길^^ 막찍어도#그림 #하늘 의 위대함👍 댄스레슨+샤워=기분좋음

Tłumaczenie : #Słońce podczas drogi powrotnej do domu^^ #Zdjęcie #Nieba, które właśnie zrobiłam, także wygląda wspaniale 👍
Lekcja tańca+prysznic=dobre samopoczucie

9 września 2015:
(Treść komentarza: Mój nauczyciel czyta Noblesse; [on] powiedział, że jeśli Rai zginie, na jutrzejsze zajęcia mamy przygotować się na śmierć; Rai, proszę, nie umieraj.)
chanmi_96a : #웹툰 #노블레스 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ베스트댓글 귀엽다아♡ 선생님도 학생분도😂

Tłumaczenie : #Webtoon #Noblesse* ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Najlepszy komentarz, uroczy♡ Zarówno nauczyciel, jak i uczeń😂
* Tytuł jednego z wypuszczanych obecnie koreańskich webtoonów.

chanmi_96a : (🐀🐀)💫(🐎🐎) #cnblue_cinderella

chanmi_96a : #경리단길 #골목길 #사진자랑4 끝

Tłumaczenie : #DrogaWKyungridan #Alejka #PrezentacjaZdjęć4 koniec

chanmi_96a : #경리단길 #고양이 #사진자랑3

Tłumaczenie : #DrogaWKyungridan #Kotek #PrezentacjaZdjęć3

chanmi_96a : #삼청동 #사진자랑2

Tłumaczenie : #Samcheongdong #PrezentacjaZdjęć2

chanmi_96a : #삼청동 #사진자랑1

Tłumaczenie : #Samcheongdong #PrezentacjaZdjęć1

8 września 2015:
[ VIDEO ]
chanmi_96a : #숙제 해야지ㅋㅋㅋ#분위기👍 #안경

Tłumaczenie : Powinnam [robić] #ZadanieDomoweㅋㅋㅋ #Nastrój [jest] 👍 #Okulary

chanmi_96a : #나노블럭 엄마가 만들고 내가 못질한 선반ㅋㅋ앞으로도쭉쭉

Tłumaczenie : #Nanoblock Półka zrobiona przez mamę i przybita [do ściany] przeze mnieㅋㅋ Lecimy daleeej

7 września 2015:
chanmi_96a : #재현오빠 #순수 너무 졸아서 미안해ㅠ 잠1도못잠

Tłumaczenie : #Jaehyun-oppa #ZłoteRączki, jestem bardzo śpiąca, wybaczㅠ Nie spałam, [bo] ćwiczyłam

Źródło: chanmi_96a @ Instagram
Angielskie tłumaczenie: aceofangels8.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz