7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 7 marca 2016

[FANCAFE] 160307 Wpis Choa: "Tu Choa!!"

Dzień dobry wszystkim
Tu Choa
Hohohohohohohohohoho
Minęło naprawdę sporo czasu odkąd pisałam wiadomość taką, jak ta
Hohohohohohohohohohohohohohoho

Do końca ubiegłego roku często pojawiałam się przed Waszymi twarzami,
ale
od 2 miesięcy nie było żadnej transmisji telewizyjnej, monitorującej to, czym się zajmuję
Ponieważ nie było niczego, dzięki czemu moglibyśmy spotkać się osobiście, mam wrażenie, jakby minęło strasznie dużo czasu.
Osobom czekającym ,
tym, które to czytają, szczerze dziękuję

[Może już] widzieliście, [a może jeszcze] nie wiecie,
dopiero co zaczęłam korzystać z Instagramu
Zamieściłam wiadomość z podziękowaniami dla tych, którzy złożyli mi życzenia
Osobom, które wchodzą tam, aby dać choa dla piosenkarki Choa
[gra słów, w języku koreańskim zwrot lubię to wymawia się jak choa]

Jeszcze przed urodzinami szukałam odpowiednich słów, jakimi mogłabym podziękować
Wpadłam na nie zbyt późnoㅋㅋ
Po raz kolejny czuje się dość niezręcznie,
[ponieważ mam tylko] krótkie, szczerze dziękuję za to, że mnie kochacie.

Niespodziewanie przestałam pojawiać się w telewizji
Myślałam, że będziecie myśleć, iż po prostu wzięła sobie przerwę na odpoczynek
Byłam zdumiona, że poświęcacie mi więcej uwagi niż przypuszczałam
Dojrzewanie nadeszło z opóźnieniem
Byłam zmęczona, ponieważ od 7 lat idę przed siebie, także moje ciało po prostu potrzebowało odpoczynku
Naszło mnie również wiele myśliㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Tych, którzy się martwili,
naprawdę bardzo przepraszam.

Dziś otrzymałam wiele życzeń, czym mocno się wzruszyłam
[Zaczynając] od nowa będę ciężko pracować!!!

To długa historia, ale jestem wdzięczna,
zawsze o mnie pamiętacie
i aż nadejdą moje urodziny, troszczycie się o mnie
Sama Wasza obecność daje mi siłę
Również ja chciałabym móc dodawać sił Wam
Postaram się [to spełnić]~
Widzimy się niebawem, dziękuję!


Źródło: AOA FanCafe
Angielskie tłumaczenie: aceofangels8.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz