7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

czwartek, 21 maja 2015

[TV SHOW/ARTYKUŁ] 150520 Choa w "Radio Star"

Członkini AOA, Choa, wyjawiła w ostatnim odcinku nocnego talk show "Radio Star" MBC, że podchodziła do przesłuchań dla aplikantów SM Entertainment 15 razy.

Pojawiła się ona jako gość w emisji programu z 20 maja wspólnie z Kang Su Ji, Lim Soo Hyang i Kim Sae Rom.   
Idolka wyznała na antenie: "Próbowałam swoich sił na przesłuchania SM, gdy członkinie Girls' Generation były trainee, ponieważ byłam o to tak bardzo zazdrosna. Podchodziłam do nich 15 razy, ale nigdy mi się nie udało. Uczestniczyłam również a audycji JYP, ale odpadłam w rundzie finałowej."

Po tych słowach kontynuowała: "Przed debiutem moja rodzina była całkowicie temu przeciwna, dlatego chodziłam na przesłuchania sama."  

Choa wyjawiła, że gdy pracowała na pół etatu w przedsiębiorstwie elektronicznym, była głównym sprzedawcą w okręgu centralnym.

Gdy zapytano o wskazówki przy sprzedaży telefonów komórkowych, idolka odpowiedziała: "Dobrzy sprzedawcy są przeważnie bardzo otwarci i mają poczucie humoru, jednak ja taka nie byłam. Mimo to byłam wdzięczna ludziom, którzy korzystali z naszych usług i spokojnie odpowiadałam na wszystkie ich pytania", podkreślając znaczenie obsługi klienta.

Ponadto Choa zaskoczyła widzów spostrzeżeniem: "Choć jest to niezgodne z prawem pracy, pracowała dwanaście godzin dziennie, ponieważ taka jest natura biznesu i dlatego, że sama wybrałam tę branżę. Zdarzało się, że zarabiałam blisko 5 mln won miesięcznie [ok. 17 tys złoty]"

Po czym kontynuowała: "Nawet po odliczeniu wydatków na swoje potrzeby, w ciągu roku gromadziłam około 20 milionów won. W tym czasie mogłam zarobić sporo pieniędzy, ale zrozumiałam, że posiadanie ich w dużej ilości nie oznacza szczęścia." I zakończyła słowami: "Wtedy udałam się na przesłuchanie kolejny raz, zakładając, że już ostatni, i szczęśliwie, udało mi się [je przejść]."

Będąc całkowicie pewną siebie Choa z AOA wyjawiła, że nie jest taka bez makijażu.

Choa została zapytana, dlaczego kieruje do swoich fanów wiele uroczych gestów tak, jakby byli jej chłopakiem.

"Robię to, ponieważ jestem bardzo wdzięczna" wyjaśniła Choa. "Sama wiem, że bez makijażu, jestem totalnym niczym. A mimo to oni wciąż mnie lubią, dlatego po prostu jestem im naprawdę wdzięczna." rozwinęła, wywołując u wszystkich salwy śmiechu.

Choa: "Zawsze marzyłam o zostaniu artystką. W rzeczywistości nie jestem kimś, kto należy do grona osób seksownych, przez co zawsze naprawdę ciężko pracuję (aby sprawiać takiej wrażenie)."

W dalszej części programu Choa dodała: "Jako że jestem głównym wokalem, a [AOA] ma różnorodne koncepty, chcę się wyróżniać. Próbowałam różnych kolorów i myślę, że blond pasuje mi najbardziej. Plus pozostałe członkinie nie lubią jasnych włosów. [One] nie lubią farbować swoich włosów, ze względu na to, że mocno je to niszczy."

Po tym, jak jeden z prowadzących wspomniał, iż AOA początkowo zadebiutowały jako zespół, Choa skomentowała to jako 'totalną porażkę', nie dając oprzeć się wrażeniu, że jest jej z tego powodu bardzo szkoda.

Źródło:  1 2 3 4 5 6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz