7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

wtorek, 12 maja 2015

[ARTYKUŁ] "Seolhyun z AOA wypowiada się na temat bycia nazywaną 'drugą Suzy' i niemiłych komentarzy pod jej adresem"

Idole nic nie poradzą na otrzymywanie zarówno pozytywnych, jak i negatywnych komentarzy od internautów. Dotyczy to również wschodzącej gwizdy, Seolhyun z AOA. 

Na konferencji prasowej nadchodzącej dramy KBS "Orange Marmalade", która miała miejsce 12 maja, Seolhyun, jako główna aktorka, skomentowała to, co internauci często o niej piszą. Zapytano ją: "Jak się czujesz, będąc nazywana drugą Suzy?", na co odpowiedziała: "Wygląda na to, że wiele osób widzi we mnie drugą Suzy i jestem za to wdzięczna. Jednak, zamiast opisywania zdobnymi tytułami, mam nadzieję, że ludzie będą postrzegać mnie jako mnie."

Seolhyun wypowiedziała się także na temat udziału w produkcji telewizyjnej: "To moja pierwsza główna rola, dlatego, choć dźwigam jej ciężar i mam poczucie odpowiedzialności [za całe przedsięwzięcie], uważam to za szansę, której nie chcę stracić." 

Członkini AOA dodała: "Jeszcze przed rozpoczęciem zdjęć, pojawiło się wiele negatywnym wypowiedzi na mój temat. Z przyświecającą myślą, że, jeśli będę ciężko pracować, ludzie lepiej mnie poznają, w chwili obecnej daję z siebie wszystko." (...)

Źródło: allkpop.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz