7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

wtorek, 12 maja 2015

[TV SHOW/ARTYKUŁ] 150512 Jimin w "4 Things Show"


Jimin z AOA przyznała, że może być podobna do showmana Jun Hyun Moo. 

W wyemitowanym 12 maja odcinku "4 Things Show" Mnet Jimin wrzasnęła, gdy zobaczyła kolekcję zdjęć, porównujących ją do innych osób. Skomentowała ją: "Naprawdę tego nie znoszę. Myślę, że wyglądam jak Jun Hyun Moo-oppa, ale proszę, nigdy więcej nie zestawiajcie mnie z Samuel L. Jakson." 

Po czym kontynuowała: "Dostałam wiadomość od Park Kwang Sun. Powiedział mi, że powinnam wybrać się do solarium." Koleżanka-raperka, Cheetah, także oceniła Jimin: "Wygląda jak Choo Sarang", a Jinwoon z 2AM powiedział, że przypomina ona shihtzu.


Podczas programu Jimin z AOA wyjawiła swoje przemyślenia dotyczące "Unpretty Raostar", od chwili tuż przed przyjście do programu do tego, co czuła wobec swoich konkurentek.

Odcinek ten ukazał nagrania zza kulis koncertu Unpretty Rapstar w Seulu, na których można było zobaczyć, że Jimin i Kisum dzieliły wspólną garderobę, potwierdzając w ten sposób, iż mimo zakończenia programu wciąż są w bliskim kontakcie. 

Idolka-raperka podzieliła się podenerwowana: "Dziś koncert Unpretty Rapstar w Seulu. Będziemy zaczynać za dziesięć minut Jestem zdenerwowana, szczególnie ze względu na to, że muszę wystąpić sama, bez moich członkiń [z AOA], to przez to bardzo się denerwuję." 

Podczas gdy Kisum komplementowała Jimin za jej wszechstronne talenty, Jolly V naśladowała jej kawałek "Puss", ukazując bliską przyjaźń między tą dwójką. 

Podczas indywidualnego wywiadu, który przeprowadzono przed nagraniami "4 Things Show", Jimin otworzyła się, wyjawiając swoje szczere uczucia w słowach: "Początkowo, mówiąc szczerze, byłam urażona. Mówili te wszystkie komentarze o idolach. Na początku nawet nie chciałam się do nich zbliżyć. Dla nich byłam żartem, początkowo. Moja duma została urażona, byłam naprawdę zła w tym okresie. Powiedziałam im, że naprawdę nie mogłam tego zrobić. Po prostu uświadomiłam sobie, że nie mogę wciąż być przegranym. Zamiast starać się robić uniki przez cały czas, pomyślałam o tym, jako o szansie. To wtedy nabrałam chęci." 

Rywalka, a teraz dobra koleżanka, Cheetah, pochwaliła Jimin i powiedziała: "Jest dobra, nieoczekiwanie. Ma własną barwę i twist."

Podczas programu Jimin wyjawiła, że podkochiwała się w Park Kwang Sun z Ulala Session, gdy byli młodsi. Okazało się, że tych dwoje jest dobrymi przyjaciółmi od czasów szkoły podstawowej. 

Na nagraniu Park Kwang Sun żartobliwie zagadnął Jimin: "Pierwszy raz, gdy otrzymałem pepero, był prezentem od Jimin. Dała je tylko mi, dlatego nie sądzę, abym źle to odczytał. Chcę zapytać ponownie, Jimin, zrobiłaś to wtedy, ponieważ mnie lubiłaś, prawda?" 

Przyparta do muru przez całe to przesłuchanie, Jimin wyrzuciła z siebie: "Teraz już cię nie lubię. Tak, zrobiłam to, bo kiedyś cię lubiłam. Wtedy wydawał się bardzo atrakcyjny. To nie tak, że był przystojny czy coś w tym stylu. Był pulchny, ale jego osobowość była niezwykle czarująca. Oto dlaczego dałam mu to pepero."

Źródło: allkpop.com 1 2 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz