7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

środa, 19 czerwca 2013

[Info/Twitter] 130619 Urodziny Chanmi

Dzisiaj, 19 czerwca, swoje 17 (w Korei: 18) urodziny obchodziła nasza "kochająca taniec" maknae Chanmi! 
Z tej okazji światowe ELVIS trendowały na Twitterze: #AOAChanmiDDay!!

@Official_AOA : 안녕하세요!! AOA막둥이찬미입니다♥오늘은 데뷔하고 첫 생일이에요!! 우리언니들 엘비스들 등등 많은분들이 축하해주셨어요 오늘! 열여덟살 생일에 젤많은 사람들에게 축하받은것같아요ㅎㅎ 모두 너무 감사드리고 저와 함께 생일을 맞이한분들!! 생일축하합니당♥ 

@Official_AOA : Dzień dobry!! Tu makdongee* AOA, Chanmi♥ Dziś są moje pierwsze urodziny od czasu debiutu!! Moje eonnidul, ELVIS i wiele, wiele innych osób składało mi dzisiaj gratulacje! W dniu osiemnastych urodzin otrzymałam chyba za dużo życzeń od świętujących ze mną osóbㅎㅎ Dziękuję wszystkim, także tym, którzy świętowali urodziny w tym samym dniu, co ja!! Wszystkiego najlepszego♥

*zdrobniałe określenie dla najmłodszej osoby w danej grupie

Źródło: @Official_AOA
Angielskie tłumaczenie: @FYAOA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz