7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

sobota, 15 czerwca 2013

[Article] ' Seolhyun z AOA otrzymuje pochwały za rolę w SBS 'Ugly Alert' '

Seolhyun z AOA otrzymuje coraz więcej komplementów za swoją świetną grę aktorską w emitowanej od poniedziałku do piątku dramie SBS "Ugly Alert". 

Gra ona postać Gong Na Ri, bystrej dziewczyny, marzącej o zostaniu aktorką, ale będącej jednocześnie rozpieszczonym, najmłodszym członkiem rodziny, wprowadzającym do fabuły wiele humoru. Seolhyun przemieniła się w uroczą uczennicę szkoły średniej, która wierzy, że Bóg dał jej talent, aby spełniła swoje marzenia, od których dzieli ją tylko krok. 

Po nauce aktorstwa w roli Eun Soo w "My Daughter Seoyoung" znalazła się w obsadzie cieszącej się popularnością dramy "Ugly Alert"; Seolhyun skomentowała "Pod wpływem Na Ri, moja prawdziwa osobowość stała się bardziej przebojowa i pogodna. Reżyser wspierał mnie, mówiąc, że jestem idealną osobą do odegrania tego charakteru, dlatego robię wszystko, co w mojej mocy, aby nikogo nie zawieść."



Następnie dodała "Również członkinie AOA są zaskoczone, widząc zmianę mojego usposobienia. Wszyscy wokół mnie są w szoku, jak bardzo wcieliłam się w odgrywaną postać". Także nieprzeciętny urok Seolhyun zdobywa serca producentów, jak i starszych aktorów oraz pracowników. 

Poza tym drama SBS "Ugly Alert" jest obecnie najpopularniejszym codziennym serialem, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu widzów; jest ona transmitowana od poniedziałku do piątku o 7:20 PM KST (12:20 naszego czasu /Luji).

Źrodło: OSEN 
Tłumaczenie na podstawie angielskich przekładów allkpop.com & AOA Indonesia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz