7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 24 czerwca 2013

[FanCafe] 130619 Chanmi 'ELVIS!!!!!!!!!!!!!'

Dzień dobry!! Nasze ELVIS!! 

Czym się ostatnio zajmujecie? 

Ja ćwiczę i obserwuję FanCafe i myślę o ELVIS @>_<@ tylko tym się zajmujęㅎ 
Ah! Już wkrótce!! Piosenka, będąca lepszą od Elvis i Get Out bbyon! Ciężko pracujemy, dlatego nie zapominajcie o nasㅜㅜ Bądźcie cierpliwi! Obiecuję♥ 

Dziś są pierwsze urodziny Chanmi od czasu debiutuㅎㅎ 
Dokładnie o 12 w nocy pojawiły się eonnidul z moim ulubionym ciastem czekoladowym, śpiewające urodzinową piosenkęㅎㅎ 

No i Chanmi przyszła do FanCafe!!! Zaprosiła mnie tuㅋㅋㅋ Jestem pod wielkim wrażeniem WoW Jak na razie przeczytałam wszy~stkie napisane przez Was wiadomościㅎㅎ 
Wiele osób przesłało również prawdziwe listy, często dołączając do nich zdjęcia; bardzo bardzo dziękujęㅠ^ㅠ Płaczę z wzruszeniaㅎㅎ 
Fotografie z listów zostały przechwycone przez kierownikaㅎ Były dobrze wykonane, prawda?! Chcę Was za nie pochwalić!! Bbuhit♥ 

ELVIS, które przyszły na Cheonggyecheon* i wspierały nas, darzę Was prawdziwą, pełną miłością♥_♥ 
Także nasze ELVIS, które wspierały nas, ale nie mogły się pojawić, bezwarunkowo Was kochamㅎㅎ 

Mam w życiu jeden cel, aby ELVIS kochały tylko i wyłącznie makdongee Chanmi; mam nadzieję, że pomożecie mi do niego dotrzeć!!ㅎ 
No dobrze, nasze Jimin-eonni Yunaria-eonni Minaring-eonni Youkyung-eonni Choa-eonni Hyejeong-eonni oraz tą eonni, która pisze, także możecie kochaćㅎㅎ 
W każdym razie, są to moje pierwsze urodziny odkąd zadebiutowałyśmy; myślę, że będą naprawdę naprawdę szczęśliwe~ 

Powinnyśmy podziękować naszym ELVIS, prawda? Podziękowania, przepełnione miłością już wkrótce! Do zobaczenia bbyong♥

Festiwal u-Clean, organizowany przez koreańskie Młodzieżowe Centrum Kultury, na którym 9 czerwca 2013 pojawiły się AOA

Źródło: cafe.daum.net/aceofangels
Angielskie tłumaczenie: @FYAOA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz