7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

piątek, 10 listopada 2017

[INFO/FANCAMS] 171109 Fansign w Dżakarcie

W czwartek, 9 listopada, członkinie AOA pojawiły się na specjalnym spotkaniu z fanami, zorganizowanym w Dżakarcie (stolicy Indonezji) w ramach promocji zbliżających się Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pyeongchang.

Podczas wydarzenia grupa rozdawała autografy i zachęcała do przyjazdu na olimpiadę, aby wpierać sportowe zmagania swoich rodaków.

Wejście na scenę i przywitanie z fanami:


Przedstawienie się i zajęcie miejsc przy stole:


Podczas spotkania członkinie AOA oprócz przedstawienia się miały odpowiedzieć na krótkie pytanie zadane im przez prowadzącego:

Q: Twoje ulubione jedzenie to…?
Jimin: Część wszystkim, jestem Jimin z AOA. *wymiana spojrzeń z Seolhyun* Moim ulubionym daniem są tteokbokki.

Q: Co jest twoim ulubionym sportem zimowym?
Seolhyun: Cześć, jestem Seolhyun. Nie lubię zimowej pogody, dlatego preferują sporty letnie.

Q: Jakie jest twoje ulubione zwierzę*?
Chanmi: Dzień dobry, jestem maknae AOA, Chanmi. Ponieważ jestem bliźniętami, najbardziej lubię właśnie bliźnięta.
* Tłumacz, przekładając to pytanie na koreański, popełnił błąd i zamiast zapytać o zwierzę (indonezyjskie "binatang") zapytał o znak zodiaku ("bintang").

Q: Jaki jest twój ulubiony kolor?
Mina: Cześć, jestem Mina. Lubię różowy, biały i czarny.

Q: Co podoba ci się w Indonezji?
Hyejeong: Cześć, jestem Hyejeong z AOA. Jest wiele rzeczy, które podobają mi się w pobycie w Indonezji. Bardzo się cieszę, mogąc zobaczyć się z indonezyjskimi ELVIS. Dziękuję Wam ELVIS z Indonezji.

Q: Uważasz, że mężczyźni w Indonezji są przystojni?
Yuna: Witajcie, jestem Yuna z AOA. Widziałam indonezyjskich fanów, którzy przyszli przywitać nas na lotnisku. Wyglądali dobrze i cieszę się, że mogłam ich poznać. Kocham Was.

Źródło: @ffyeahh

Rozmowa:


Wejście na scenę i fragment rozmowy:


Pozowanie do zdjęć:


Pożegnanie i zejście ze sceny:


Źródło: Jay Lee ; rizky fadlullah ; Febrian erd2 ; EXRAL PRODUCTION ; Leo PisanGG ;
frozenjelly203

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz