7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 27 listopada 2017

[ARTYKUŁ] 171124 "Taeyeon z Girls' Generation odbyła uroczą konwersację z Seolhyun z AOA"

Seolhyun z AOA, o której wiadomo, że jest wielką fanką Taeyeon, po raz kolejny pokazała swoją miłość do członkini Girls' Generation!

24 listopada Taeyeon prowadziła połączenie na żywo poprzez Instagram, aby przywitać się ze swoimi fanami. Podczas transmisji Seolhyun zostawiła niespodziewany komentarz o treści: "Dlaczego musisz być taka ładna?".

Gdy tylko Taeyeon zobaczyła jej wpis, krzyknęła: "To Seolhyun! Właśnie skończyłam oglądać twój film, Memoir of a Murderer. Oglądałam go wczoraj, przed pójściem spać, i dzisiaj obejrzałam go ponownie."


"Wypadłaś naprawdę dobrze, odgrywając postać znajdującą się w niebezpieczeństwie." dodała, komplementując zdolności aktorskie młodszej koleżanki.

W odpowiedzi Seolhyun zażartowała: "Zasnęłaś podczas oglądania, przyznaj się!". Zaskoczona jej zabawnym komentarzem, Taeyeon powiedziała przepraszająco: „Nie będę kłamać… Seolhyun, jestem przyzwyczajona chodzić spać w okolicach północy. Ale dzisiaj oglądałam do samego końca! Widziałam wszystko, aż do napisów końcowych!".

[...]

Źródło: soompi.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz