7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

piątek, 1 września 2017

[INSTAGRAM] 170901-30 Wpisy Youkyung

1 września 2017:
[zdanie po koreańsku: Wykorzystywane do ubijania gotowanych ziemniaków
angielskie tłumaczenie: Życie służy do ubijania ziemniaków]
drrrr.youkyung: 발견하고, 실없이 웃고있다.
Tłumaczenie: Znalezione, ten nonsens mnie rozbawił.

2 września 2017:
drrrr.youkyung: 간만에 시디들 #tameimpala #mew #fosterthepeople
Tłumaczenie: [Powrót do płyt] CD po długim czasie #TameImpala #Mew #FosterThePeople

4 września 2017:
drrrr.youkyung: 능곡에 샵을 낸 마루쌤이 핑크핑크 머리를 해주셨다! 많은 머리숱때문에 쵸큼 구박받았지만 예쁜 머리가 나왔다! #살롱메라키#일산#능곡#일산미용실#능곡미용실#헤어샵#미용실#살롱메라키마루쌤#최고
Tłumaczenie: [Odwiedziłam] salon w Neunggok, Maru-sem zrobiła mi różowo-różowe włosy! Obawiałam się tak mocnego rozjaśniania, jednak fryzura wyszła ślicznie! #SalonMeraki #Ilsan #Neunggok #SalonFryzjerskiIlsan #SalonFryzjersNeunggok #HairShop #SalonFryzjerski #SalonMerakiMaru-sem #Najlepsi

13 września 2017:
drrrr.youkyung: 사고나서 뼈가 가루가 나셨다는 우리의 웬수ㄷ...제자님을 위해 선물을 만들고 있다
Tłumaczenie: brak

24 września 2017:
[ drrr.youkyung: Zachciało mi się zrobić grzywkę i wyprostować [włosy], co mam robić?ㅠㅠ
weirdmeraki: ㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱ
drrr.youkyung: ㅋㅋㅋㅋㅋ 1. stopień nieszczęścia.....Mogę do was wpaść, prawdaaa?
weirdmeraki: Stawimy temu czoła
drrr.youkyung: Muszę zapamiętać, że to praca wykonywana ręcznieㅠㅠ ]

drrrr.youkyung: 1도 안말리심 #살롱메라키#능곡미용실 #살롱메라키마루쌤 #투비컨티뉴
Tłumaczenie: brak #SalonMeraki #SalonFryzjersNeunggok #SalonMerakiMaru-sem #ToBeContinued*
* Youkyoung zapisała w hangulu angielski zwrot: ciąg dalszy nastąpi

29 września 2017:
drrrr.youkyung: 앞머리가 생겼다. 일본 잡지같다. #살롱메라키 #일산미용실 #뿌염할때만나용
Tłumaczenie: Zrobiłam sobie grzywkę. Wyglądam jak z japońskiego czasopisma. #SalonMeraki #SalonFryzjerskiIlsan #SpotkamySięKiedyBędęChciałaZmienić[Fryzurę]

Źródło: drrrr.youkyung @ Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz