7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

piątek, 23 czerwca 2017

[INSTAGRAM] 170623 Wiadomość od Choa

Wiedziałam, że im więcej uwagi mi poświęcicie
Z tym większymi trudnościami będę musiała się mierzyć

Nie jestem w ciąży
Nie miałam aborcji
Nie wycofałam się z powodu małżeństwa.

Jest wielu celebrytów, którzy się umawiają
Gdyby tak było [ze mną], ujawniłabym związek i kontynuowała działalność
Nie rozumiem, dlaczego moje odejście
Zostało powiązane z plotkami o romansie.

Nie jestem osobą, mającą tendencję do zdobywania licznych przyjaciół
To prawda, że w ciągu ostatnich lat męscy znajomi dodawali mi wiele sił
Jeśli dobre relacje rozwijają się
Nie ma nic złego w tym, aby zacząć się spotykać
Dlatego zamierzam być na tyle szczera, na ile to konieczne i kontynuować cenną relację.
Tę trudną decyzję o odejściu podjęłam po naprawdę długich rozważaniach
Dlatego proszę, nie wiążcie jej z innymi problemami.

Podczas gdy
Kontynuowano sprawę, zapowiadając publikację zdjęć
Poczułam ogromną presję psychiczną
Teraz, przeciwnie, czuję ulgę

[W odpowiedzi na] wypuszczone dziś artykuły ze zdjęciami
Dodaję [kolejne] zdjęcie i pragnę coś wyjaśnić.
Choć w artykule wyglądamy jak samotnie podróżująca para
Był to pierwszy wyjazd za granicę z moją starszą i młodszą siostrą.

Moja młodsza siostra, która obecnie jest w 1.klasie gimnazjum, lubi rysować
Chętnie wzoruje się na postaciach z anime
Mając nadzieję, że choć trochę pomoże jej to w przyszłości
Zdecydowałam o wyjeździe do Japonii
Jako jedyna potrafiłam mówić łamanym japońskim
Dla mojej rodziny była to pierwsza wizyta w Japonii
Dlatego to ja byłam odpowiedzialna za wszystko
[Ponieważ] poza harmonogramem nigdy tam nie byłam
Dokonywanie japońskich rezerwacji i szukanie atrakcji turystycznych było bardzo trudne
Zwróciłam się wiec z prośbą do znajomego, z którym od 3 lat jesteśmy w dobrych kontaktach.
Plany znajomego nałożyły się z dniem [naszego wyjazdu], przez co mógł być naszym przewodnikiem
Tak samo w drodze powrotnej, [ponieważ] było już późno i miałyśmy wiele bagaży
[A znajomy] miał także własny samochód, mógł podrzucić nas do domu
Wtedy zrobiono zdjęcia, na których jesteśmy sami.

Przed ujawnieniem pierwszego artykułu o [moim] skandalu miłosnym
Pan dziennikarz
Zapytał mnie o kontekst sytuacji, w jakiej uwieczniły nas zdjęcia z telefonu
Więc opisałam wszystko tak, jak powyżej
Nie mogę zrozumieć, dlaczego napisano artykuł
Opatrzony prowokacyjnym nagłówkiem w stylu 'To był gorący romans'
Wywołując nieporozumienia, jakoby podróżowaliśmy sami we dwójkę.

Poza tym,
Już jakiś czas temu zwierzyłam się agencji
Z moich problemów i podjęcia decyzji o opuszczeniu [grupy]
Jeszcze w ubiegłym roku poproszono mnie, abym na spokojnie, dokładnie to przemyślała
Oddelegowano mnie na długi odpoczynek [i] tak też zrobiłam.
Wczoraj, nareszcie, po uzyskaniu zgody dyrektora
Napisałam [wiadomość] na SNS.
Zanim ją zamieściłam
Udostępniłam wytwórni nawet jej treść
I opublikowałam w formie, uwzględniającej prośby o usunięcie kwestii
Których nie chciano, aby się w niej znalazły.

Moje stanowisko wobec decyzji o odejściu jest takie, jak opisałam je we wczorajszym [poście na] SNS
Mam nadzieję, że kontrowersje, które pojawiły się po [zamieszczeniu wiadomości o] rezygnacji za pośrednictwem SNS
Nie pogorszą położenia członkiń.
Wielu z Was, do których dotarła ta nie-dobra wiadomość
I z samego rana [przysporzyła] kolejnych zmartwień, szczerze przepraszam.

Źródło: queenchoa_ @ Instagram
Angielskie tłumaczenie: allkpop.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz