7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

niedziela, 4 czerwca 2017

[FANCAFE] 170602 Wpis Mina: "H2ELVIS"

Minęło naprawdę sporo czasu, odkąd ostatni raz coś pisałam hehe wybaczcie..
Podczas realizacji dzisiejszego grafiku spotkałam kilku ELVIS [i] wiele twarzy rozpoznałam od razu; skąd znaliście [moje] dzisiejsze plany..
Dziękuję, że przyszliście się ze mną zobaczyć
Za każdym razem martwię się, że nie zmrużę oka do rana
No cóż, znowu świta
Hm
Nie mogę zasnąć przez bezsenność
Myślę, że chyba nie potrafię spać;; [dlatego] lubię poranki
W takim razie powoli zmienię przyzwyczajenia i postaram się chodzić spać wcześniej
Wszyscy, dobrej nocy, pa
p.s Oj, ponieważ w sobotę wczesnym rankiem [powinnam] być na lotnisku, nie mogę przegapić wschodu słońca!! [Już] dnieje? Nie, jeszcze nie świta; jest dopiero 1 po południu, więc nie mam się czym niepokoić, mogę spać spokojnie

Źródło: AOA FanCafe
Angielskie tłumaczenie: aceofangels8.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz