7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

niedziela, 16 października 2016

[FANCAFE] 161015 Wpis Youkyung: "Dzień dobry. Z tej strony Youkyung."

Dzień dobry, tu Youkyungㅎㅎ
Wydaje mi się, że minęło dużo czasu, odkąd ostatnio się widzieliśmy,
W związku z tym niektórym z Was należą się głębokie przeprosiny, tak samo jak za wiadomość, która mogła Was zdezorientować; czuję [przez to] lekki ciężar na sercu.
Być może ci, którzy zobaczyli tamtą wiadomość jako pierwszą, mają wiele wątpliwości; po wielu rozmowach i konsultacjach, ostatecznie podjęłam decyzję o rozwiązaniu trwającego od około 5 lat kontraktu z FNC.
Nie miałam zbyt wielu możliwości bycia razem [z Wami], nawet teraz [informacja o moim odejściu została przekazana] przez pracowników, co nie jest właściwym pożegnaniem; jednakże, ponieważ od końca mojej nastoletniości aż do teraz, gdy jestem 24-latką, przez cały czas miałam przy sobie członkinie AOA i byłam otoczona ludźmi, którzy ofiarowywali mi pomoc, dlatego w przyszłości dopingujmy się i wzajemnie wspierajmy; [choć z pewnością] poczuję smutek, gdy przywitamy się za jakiś czas, myślę, że w pierwszej kolejności jednak będę odczuwać wdzięczność.
Dzięki wielu dobrym ludziom, którzy byli ze mną, a także zawsze kochającym fanom, myślę, że mogę stwierdzić, iż był to cenny czas.
W przyszłości, tak jak do tej pory, będę pracować, aby pewnego dnia ukazać jeszcze lepszą stronę siebie! Myślę, że już [nie raz] przygotowywaliście się do tegoㅎㅎ
A poza tym, jeśli pewnego dnia AOA Black przybędą z nową piosenką, to ja, bez żadnych zmian, będę zajmować pozycję perkusistki!
Dołożę wszelkich starań, aby tak szybko, jak to możliwe, odsłonić przez Wami najlepszy wizerunek siebie❤ 
Proszę, w przyszłości okażcie wiele wsparcia AOA, FNC, a także mojej osobie! 
Dziękuję!

Źródło: AOA FanCafe
Angielskie tłumaczenie: aceofangels8.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz