7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

piątek, 12 grudnia 2014

[ARTYKUŁ] 141212 Lee Min Ho mówi, że czuł się najlepiej nagrywając z Seolhyun z AOA



12 grudnia odbyła się konferencja prasowa dotycząca nadchodzącej premiery filmu 'Gangnam 1970' w której udział wziął reżyser, a także aktorzy - Lee Min Ho, Kim Rae Won oraz Jung Jin Young.

Podczas konferencji Lee Min Ho został zapytany jak pracowało mu się nagrywając z Seoulhyn z AOA, która w filmie wcieliła się w jego młodszą siostrę. W odpowiedzi na pytanie Lee Min Ho powiedział:  'Dzień nagrywania [z Seolhyun] był bardzo zabawny. Nie wydaje mi się, żebym w ciągu ostatnich sześciu miesięcy uśmiechał się częściej niż tamtego dnia' i roześmiał się.

'Szczerze mówiąc, grane przeze mnie postaci bardzo silnie na mnie wpływają. Mój bohater jest swego rodzaju czarnym charakterem, ale w dniu, gdy nagrywałem z Seolhyun, bardzo często się uśmiechałem', kontynuował.

Lee Min Ho podzielił się także swoimi odczuciami związanymi z członkinią AOA: 'Jej wzrok był smutny, więc spytałem czy w jej rodzinie dzieje się coś złego, ale powiedziała, że jej rodzice bardzo dobrze się dogadują i w jej rodzinie wszystko w porządku. Jest ślicznym dzieciakiem.'
'Gangnam 1970' jest pierwszym filmem, w którym Lee Min Ho gra główną rolę, a jego premiera planowana jest na 21 stycznia 2015 roku.

Źródło: Soompi
Tłumaczenie: kai@aoapoland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz