7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

niedziela, 8 grudnia 2013

[Interview] AOA dla Hallyu Magazine przed Sundown Festival 2013 cz.2.



Q: Jakie wrażenie na AOA wywarł Singapur i co przygotowujecie na jutro?
Jimin: Singapur ma dla nas bardzo szczególne znaczenie. Gdy przyleciałyśmy tu w zeszłym roku, wówczas był to nasz pierwszy zagraniczny występ, a nasi fani okazali nam ogromne wsparcie. Sam kraj jest bardzo piękny, dlatego cieszymy się spędzanym tu czasem.
Na jutrzejszy koncert przygotowujemy występ zarówno podgrupy tanecznej, jak i zespołu, dlatego prosimy, nie przegapcie tego.

Q: Spośród wszystkich konceptów, z jakimi do tej pory promowały się AOA, który podoba wam się najbardziej?
Mina: Koncept z "Confused" z seksownym wizerunkiem. Na początku był on naprawdę trudny [do przedstawienia], jednak teraz lubię go najmocniej.
Jimin: Ja także lubię koncept, towarzyszący "Confused". Ponieważ minął już rok odkąd powróciłyśmy z występami tanecznymi, przygotowałyśmy jak najwięcej, dlatego jutrzejszy występ będzie świetny.
Yuna: Lubię nasz koncept do "Confused", gdyż wszystkie przeszłyśmy przez niego wspólnie. Oprócz tego jestem przywiązana do konceptu z "Elvis", ponieważ była to nasza debiutancka piosenka, na którą czekałyśmy bardzo długi czas.
Hyejeong: Zaprezentowałyśmy kilka różnorodnych konceptów i wszystkie mi się podobają, lubię to, jak zmieniałam się na ich potrzeby. Jednak najbardziej lubię "Confused" z seksowną koncepcją, a ten kolor włosów jest najjaskrawszym, jaki do tej pory miałam i to mi się podoba.
Chanmi: Lubię "Elvis", ponieważ była to nasza pierwsza piosenka, lubię także "Love Is Only You", ponieważ jest bardzo pogodne i urocze.
Choa: Mi również podoba się ten [koncept], z którym promujemy się obecnie, "Confused". Ale najciekawszym był "MOYA", podczas którego występowałyśmy jako zespół. W trakcie przygotowań ćwiczyłyśmy zarówno grę na instrumentach, jak i taniec, jednak byłyśmy trochę mocniej skoncentrowane na zespole, który wydawał się zbyt silny dla publiczności. Z tego powodu szukałyśmy czegoś bardziej zabawnego, co mocno nas ekscytowało. Właśnie dlatego lubię "MOYA".
Youkyoung: Lubię koncept z "Get Out", który towarzyszył naszemu drugiemu albumowi. Mam słabość do mocnej, rockowej muzyki – hard rocka, a ta piosenka bardzo dobrze ukazywała tę część naszej grupy, jaką jest zespół, dlatego "Get Out" naprawdę mi się podobało.

Q: Jakich innych artystów/jakie inne piosenki słuchacie/polecacie?
Jimin: Lubię Maroon 5 i słuchałam ich właśnie w drodze na wywiad.
Choa: Bardzo lubię Rachael Yamagata i ???, słuchanie ich w deszczowy dzień jest naprawdę świetną sprawą, dlatego bardzo ich polecam.

Źródło: HallyuAudioVid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz