7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

sobota, 14 grudnia 2013

[FanCafe] 131211 Seolhyun ' Do usług~~~ '

Do usług~~~
Seolhyun przybyła!! Cześć, cześć^_^ Dawno się nie widzieliśmy, prawda? Wszystko u Was dobrze???

Nasza działalność z Confused zakończyła się w minionym miesiącu,
W tym miesiącu skończyło się także Ugly Alert Na Riㅠㅠ
Odkąd wszystkie, zajmujące mnie działalności dobiegły końca, coraz częściej myślę o tym, że nie mogę Was zobaczyć
Chwilami czuję pustkę..i żałuję..i jest mi smutno…ㅠ3ㅠ

Pokrywanie się promocji albumu z nagrywaniem dramy początkowo wydawało się nieco trudne, jednak
Dzięki ogromowi miłości okazywanemu Confused (częste spotkania z fanami, doładowujące energię♥)
I ogromowi miłości okazywanemu 'Na Ri' z Ugly Alert ([wsparcie] zarówno widzów, jak i ekipy produkcyjnej♥)
Zapomniałam o wszystkich trudnościach~ i przeżyłam szczęśliwy czas^-^

Dziękuję wszystkim, [dzięki którym] byłam w stanie czerpać radość z prowadzonej działalności,
Naprawdę, naprawdę bardzo, bardzo dziękuję (^_^)(_ _)(^_^)

Obecnie dość często nagrywamy Cheongdamdong111,
Pod koniec roku w Japonii odbędzie się FNC KINGDOM, do którego przygotowujemy się, ciężko pracując,
Ponieważ chcemy zobaczyć się z Wami jak najszybciej, ciężko pracujemy, przygotowując również następny album
Nie rozpraszajcie się, musicie poczekaćㅡㅡ! Tylko spójrz na mnie*..★ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Kocham Was, ELVIS♥

* Fragment tekstu piosenki "Yours Mine" z albumu Red Motion

Źródło: cafe.daum.net/aceofangels
Angielskie tłumaczenie: @FYAOA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz