7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

[FanCafe] 130810 Choa ' Tu Choa!! '

Wiadomość od Choa z okazji pierwszej rocznicy debiutu Ace Of Angels:

Wszyscy!!
Tu Choa z aoa! Hoho
Ludzie, w ostatnich dniach jest coraz goręcej
Jesteście zdrowi, prawda?

Ja udzielam się w promocji pierwszego singla aoa black i trzeciego singla aoa, MOYA
Odgrywam także rolę Gabrielii w 'High School Musical'.,
To moja pierwsza działalność, inna niż programy muzyczne
Pomimo zmęczenia czas, w którym spotykam się z Wami, wydaje się być wyjątkowy
Cieszę się, mogąc spędzać tak dzień po dniu
Wczoraj byłam wykończona, dopiero dziś rano dotarło do mnie, że minął już rok od naszego debiutu

(Wczoraj, o 12 w nocy próbowałam zostawić [wiadomość] przed końcem [dnia] szloch, szloch..
Chociaż się spóźniłam, siadam przed komputerem, aby porozmawiać z Wami po długiej nieobecności
Czyż nie jestem ładna?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
H e H e H e H e H e H e H e H e H e)

Czekając na spotkanie z Wami
Linijka za linijką piosenki, krok za krokiem tańca, akord za akordem, granym na gitarze..
Tak, jak podczas wczorajszych ćwiczeń, nie zwracając uwagi na spływające krople potu
Faktycznie trudno uwierzyć, że to już rok od naszego debiutu
Czas naprawdę, naprawdę płynie bardzie, bardzo szybko

Rok od debiutu, ale
Wciąż nie mogę uwierzyć, że jesteście razem ze mną
Jesteście [dla mnie] bardzo ważni, dlatego dziękuję
Ilekroć otrzymuję waszą miłość, chcę ją zwrócić
H e H e H e H e H e H e H e H e H e
Naprawdę kocham Was wszystkich
Dzięki waszej motywacji, dalej będę ciężko pracować!!
Wy także,
Podejmijcie wysiłek w swoich działaniach
Będziemy razem dorastać aż do końca świata!!

Obiecuję!! ^^



Starając się wyrazić swoje uczucia, stworzyłam długą wiadomość
Choć mogłabym pisać jeszcze więcej,
To, tak naprawdę, chcę przekazać tylko te słowa!






ELVIS, kocham Was ♥♥♥♥

Źródło: cafe.daum.net/aceofangels
(tłumaczenie w oparciu o angielską translację aceofangels8.com oraz chińską AOA Taiwan Fan Group)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz