7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

[FanCafe] 130809 Seolhyun ' KOCHAM ELVIS ♥ '

Wiadomość od Seolhyun z okazji pierwszej rocznicy debiutu Ace Of Angels:

ELVIS, słuuuuuchajcie~~~~♥♥♥♥

Minęło sporo czasuㅠㅠ Chciałabym Was zobaczyć>_< Wszystko u Was w porządku??
Musieliście sami o siebie zadbać
Ponieważ czuliście się samotni, chcę się przed Wami przyznać, że jestem brzydka*..ㅋㅋㅋ

W ostatnich dniach i nagrywałam dramę~ i trenowałam~ tym się zajmowałam^_^!!
Przez cały ten czas nieświadomie szłam do przodu, aż tu nagle przyszedł sierpień..
To trochę szczególny miesiąc dla nas, prawda??

Dopiero teraz, dopiero teraz~~~~~~~~
Uświadomiłam sobie, że to 1. rocznica debiutu♥♥

Czuję się, jakbyśmy zadebiutowały wczoraj; mimo że działamy już tyle czasu, mam wrażenie, że wciąż jesteśmy debiutantkami
Nie mogę uwierzyć, że minął już rok.. muszę to sobie powtarzać, aby to do mnie dotarło^ㅠ^
Odkąd zadebiutowałyśmy wszystko zmienia się jak w kalejdoskopieㅎㅎ

Podczas muzycznych występów na scenie, podczas kręcenia dramy,
Zawsze, gdy pomyślałam o mini fanmeeting'u z naszymi ELVIS, cieszyłam się z tego pomysłu,
Myślę, że nie miałam wielu okazji do zobaczenia się z Wami, przez co jest mi przykro i żałuję tego,
Przez miniony rok AOA wciąż dziękowały za okazywane przez Was wsparcie.. hihi
Odwzajemnię całą Waszą miłość, gdy powrócę na scenę!!

Trenujemy, abyście mogli zobaczyć AOA tak szybko, jak to możliwe!!!!!
Po roku powracamy na początek, do 1. dnia.. Z tym samym nastawieniem, co na początku, będę ciężko pracować♥♥
Tak więc, nasi ELVIS, aż trudno w to uwierzyć~~~♥♥
Mimo że wciąż wiele nam brakuje, z pomocą miłości ELVIS
Hwaiting już od dziś>_< ♥

Uważajcie na upały, lepiej noście ze sobą parasole! (Przede wszystkim nie chorujcieㅡ3ㅡ!!)

Kocham Was♥ 

*Seolhyun nawiązała do tytułu dramy, na planie której spędza ostatnie tygodnie, nie mogąc spotykać się z fanami - "Ugly Alert / Brzydkie Ostrzeżenie"

Źródło: cafe.daum.net/aceofangels
(tłumaczenie w oparciu o portugalską translację AOA BRASIL i chińską AOA Taiwan Fan Group)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz