7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

środa, 1 maja 2013

[Interview] AOA Jimin "Wakacje w urodziny? Podróżowanie z członkiniami i budowanie kolejnych wspomnień"


Debiutująca w 2012 żeńska grupa, reprezentująca nowy model, łączący w sobie zespół i grupę taneczną, AOA. Lider zespołu, członek, którego wyjątkowy głos dodaje smaku piosenką oraz gitarzysta band'u AOA, której różnorodne umiejętności pomogły w udanym debiucie AOA – Jimin, obchodzi dzisiaj (8 stycznia) swoje 23 urodziny. Urodziła się 8 stycznia 1991.

Są to jej pierwsze urodziny po debiucie jako piosenkarka, dlatego mają dla niej szczególne znaczenie. Mimo to, pełna rozwagi i nadziei Jimin powiedziała: "W urodziny, nawet jeżeli trwałoby to tylko jeden dzień, chciałabym wyjechać na wycieczkę z moimi członkiniami", spoglądając wstecz na rozgrzewająca pierś historię swoich urodzin.

Q: [Jak wyglądały twoje urodziny w zeszłym roku?]
Jimin: Udałam się do dentysty z mamą, wydaje mi się, że później wspólnie zjadłyśmy obiad, a następnie odbyło się małe przyjęcie z przyjaciółmi z AOA.

Q: [Pierwsze urodziny po debiucie, jak się czujesz?]
Jimin: Pierwsze urodziny po debiucie świętowałam wiele minut dzięki fanom, którzy dbali o mnie i składali mi życzenia, jestem za to wdzięczna. W poprzednich latach z okazji urodziny wyjeżdżałam za miasto z przyjaciółmi i rodziną, teraz spędzam je z członkiniami AOA w naszym dormie, jest to dla mnie nowe uczucie.

Q: [Co myślisz o stawaniu się coraz starszą?]
Jimin: Żałuję, że nie można cofnąć czasu. Nie podoba mi się, że jestem coraz starsza. Rok za rokiem mam więcej lat, stając się odpowiedzialną za coraz więcej rzeczy. Spada na mnie tego ciężar.

Q: [Najbardziej oczekiwany przez ciebie wiek?]
Jimin: Początkujący-nastoletni, po prostu chciałabym mieć 10 lat. Teraz uważam, że jako nastolatek mogłam postępować swobodnie, nie myśleć o tym, co robię i nie przejmować się konsekwencjami. Wtedy robiłam wszystko bez obaw, przynajmniej tak mi się wydaje. Nie oczekuję na konkretny wiek w przyszłości, może to być 30 lat. Wtedy rozpocznie się coś nowego.

Q: [Słowa, które chcesz usłyszeć i te, których nie chcesz słyszeć w urodziny?]
Jimin: Chciałabym usłyszeć 'Wszystkiego najlepszego' albo 'Jimin-ah, kocham cię'. Nie sądzę, abym szczególnie nie chciała czegoś słuchać.

Q: [Co było twoim Taemong*?]
Jimin: Moja mama chodząc po plaży zauważyła piękny owoc, lśniący jak muszla i zjadła go.


*Taemong – koreański termin określający koncepcję snu matki (lub bliskich jej osób) przepowiadającego poczęcie lub narodziny dziecka, a także jego przyszłość.

Q: [Które urodziny są dla ciebie niezapomniane?]
Jimin: 20 urodziny. Wówczas byłym już trainee i przyjaciele, którzy również byli stażystami, przygotowali dla mnie przyjęcie niespodziankę, po powrocie z zajęć świętowałam urodziny ze znajomymi z sąsiedztwa, a następnie z rodziną; 3 imprezy w jednym dniu, w ciągu których otrzymałam liczne gratulacje.

Q: [Co najbardziej chciałabyś zrobić w soje urodziny?]
Jimin: Wrócić do siebie. W domu, razem ze mną, od 15 lat mieszka mój pies, który jest teraz bardzo chory. Dlatego, nawet w urodziny, chciałabym wrócić do domu i szybko się z nim zobaczyć.

Q: [Który z otrzymanych prezentów był dla ciebie szczególny?]
Jimin: Podarowany przez moją mamę w drugiej klasie gimnazjum naszyjnik w kształcie Dzwoneczka (bohaterki bajki "Piotruś Pan" /Luji) jest prezentem, który najmocniej zapadł mi w pamięć. Ale niestety zgubiłam go. Porażka mamy, a może zyskanie czegoś niezapomnianego na wiele lat. Haha. Kolejnym jest kupiona na urodziny dwa lata temu, także prze mamę, gitara. Nazwałam ją Mimi i uważam za cenny dar.

Q: [Jaki prezent chciałabyś otrzymać na urodziny?]
Jimin: Chciałabym dostać ekspres do kawy. Dzisiaj byłam rozejrzeć się za pralką, ale dotychczas nie miałam okazji kupić ekspresu do kawy. Myślę, że moja mama musi zobaczyć ten artykuł. Haha.

Q: [Gdybyś dostała na urodziny dzień wolny, jak byś go spędziła?]
Jimin: Na chwilę obecną chciałabym pojechać na krótką wycieczkę z członkiniami. Nawet gdyby było to gdzieś blisko i tylko na jeden dzień, chcę zbudować kolejne wspomnienia. Nie sądzę, abym kiedykolwiek mogła podróżować przez długi czas.

Q: [Czego zawsze życzyłaś sobie na urodziny w dzieciństwie? Czy się spełniło?]
Jimin: Jako dziecko byłam zazdrosna, że inne dzieciaki z sąsiedztwa zapraszały swoich przyjaciół do restauracji serwujących kurczaka albo pizzerii. Dlatego pragnęłam zorganizować swoje przyjęcie w barze z hamburgerami. Życzenie imprezy urodzinowej w hamburgerowej knajpie spełniło się w szkole podstawowej. Teraz życzę sobie zdrowia dla swojej rodziny oraz sukcesów dla AOA.

Q: [Jak sądzisz, jak będą wyglądać urodziny Jimin za 10 lat?]
Jimin: Wydaje mi się, że spędzę je z rodziną, znajomymi z sąsiedztwa oraz przyjaciółmi z AOA. Będę starsza i otrzymam więcej wolności, dlatego będę jeść mięso i koniecznie pić wino, czy może nie powinnam?

Q: [Od którego idola chciałabyś usłyszeć życzenia urodzinowe?]
Jimin: Park Jae Beom (Jay Park) sunbae. Ponieważ od czasów liceum jest jego wielką fanką. Także NS Yoon-G sunbae; mam nadzieję, że kiedy pojawimy się we wspólnej audycji muzycznej, krótko się z nią przywitam i otrzymam gratulacje z okazji urodzin. Haha.

Q: [Czy jest ktoś, komu chciałabyś podziękować w urodziny?]
Jimin: Moim rodzicom, którzy mnie wychowali. Fanom, którzy o mnie dbają. Członkiniom AOA oraz unnidul i oppadul z wytwórni. Chciałabym podziękować także przyjaciołom z sąsiedztwa. Ich rodzicom, mimo że nie wszystkich poznałam, których chciałabym prosić, aby dbali o siebie i podziękować za ich /przyjaciół/ urodzenie. Jeszcze raz podziękować członkiniom AOA, zawsze będącym przy mnie oraz fanom, życzącym mi wszystkiego najlepszego, z którymi spędziłam pierwsze urodziny. Firmie, która ze mną wytrzymuje; dziękuję również mojej rodzinie oraz znajomym, którzy przysłali mailem 'gratulacje'.

Q: [Powiedz coś dla siebie samej.]
Jimin: Jimin-ah, wszystkiego najlepszego; rozwijaj się dalej, aby stać się jeszcze lepszą Jimin. Kocham cię.


Źródło: www.eto.co.kr/news
Angielskie tłumaczenie: @aceofangels8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz