7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

sobota, 25 maja 2013

[Fanaccounts/Fancams] 130522/23 Przylot AOA do Singapuru

AOA przyleciały do Singapuru po północy, w nocy z 22 na 23 maja. 

  • AOA wylądowały bezpiecznie w Singapurze ^.^ 
  • Myślę, że jestem pierwszą osobą, która rozpoznał Jimin na lotnisku, za względu na jej airport fashion z Korei. 
  • Przysięgam, że styl Jimin jest taki sam jak Hongkiego lol!!!!! Ponadto Jimin wygląda jak osoba rasy kaukaskiej, która właśnie wyszła z tumblr, zbyt wspaniała *.*
  • Następnie zauważyłam Choa~ 
  • Właśnie wtedy, gdy szły w parach, przypadkowo szłam za Jimin i Hyejeong, a tym samym przed Choa i Mina. 
  • Angels' Cam'owały nas jakieś 5 minut. 
  • Choa zobaczyła mój fanboard i zrobiła serduszko w moją stronę.
  • (AOA) Są bardzo niskie (…) 
  • Ale prawda, Hyejeong jest bardzo wysoka ah jak bogini hahaha! Chciałabym taka być :( 
  • Wszystkie są takie miłe, OMG ^.^ 
Źródło: @jiaqi___ 








Źródło: @kuangyong Tan

  • Szedłem ramię w ramię z Jimin przez całą drogę, a ona chciała dać mi autograf, niestety ochrona odepchnęła mnie… ostatecznie nawet nie zrobiłem dobrego zdjęcia.
Źródło: @lovemLN & @MrHellohellohihi


Przez cały pobyt na lotnisku dziewczyny na zmianę nagrywały Angels' Cam swoją kamerą.



  • Pierwszą rzeczą, którą zrobiła Yuna po spostrzeżeniu fanów, był delikatny ukłon. 
Źródło: @juyeonly 

  • Choa dokuczała również nam :( Machała do nas, potem zachowywała się, jakby nigdy nic, później machała, potem znowu zachowywała się, jakby nigdy nic, później znowu machała i zachowywała się jakby nigdy nic… 
  • Chciałam podejść do Miny, gdy była sama, ponieważ wszyscy tłoczyli się wokół Choa. Gdy zaczęłam iść w jej kierunku, wszyscy także postanowili ruszyli w jej stronę. 
  • Gdy Choa machała do mnie, zapytała "Dlaczego jesteś smutna" OHMAIGOD. 
  • Chanmi wyglądała na cholernie przerażoną, gdy wychodziła. Jej twarz była tak spięta, ale później nieco się rozluźniła! 
  • EYESMILE MINY. *-* CHOLERNIE UROCZY 
  • Widziałam jak usta Jimin mówiły "wahhhh neomu yeppeunda (wah jest ładnie/są ładne)", gdy nas nagrywała. 
  • Mam nadzieję, że będziemy w Angels’'Cam, ponieważ Jimin filmowała nas. 
  • Szłam obok Jimin, gdy ją zawołałam skłoniła się i powiedziała "cześć", oczywiście w języku koreańskim. 
  • Powinnam poprosić Chanmi o podpis, kiedy dawałam jej czekoladki. Była wtedy taka szczęśliwa! 
Źródło: @GoddessJung_ 

  • Hyejeong uśmiechała się przez cały czas. 
  • To nie żart, że Hyejeong jest wielką boginią. 
  • Hyejeong jest bardzo wysoka i wygląda totalnie jak bogini. 
  • Jimin jest super urocza. 
  • Mina jest bardzo miła; poprosiłam ją, aby zapozowała dla mnie, a ona natychmiast zrobiła pozę. 
  • Powiedziałam Hyejeong, że jest bardzo ładna, a ona nieśmiało się uśmiechnęła i odpowiedziała, że dziękuje. Co za anioł! 
  • Jimin i Hyejeong przez cały czas łapały się za ręce. 
  • Dziewczyny z AOA są prawdziwymi aniołami. 
  • Bardzo dobre doświadczenie z dużą ilością interakcji z AOA. 
  • Hyejeong jest taka ładna! 
  • Choa jest bardzo ładna. 
  • Yuna także jest piękna. 
Źródło: @b2utyforlifee 


  • Dziewczyny wyglądały naprawdę ładnie, a my jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy doświadczyć interakcji z nimi~^^ 
  • Fanservice Choa był naprawdę niesamowity! Byłam daleko od tłumu i szłam w przeciwnym kierunku, aby "porozmawiać" z nią~ Jest bardzo urocza. Poprosiłam ją, aby zrobiła bbuing bbuing ~ 
  • Szóstka Aniołów wyglądała pięknie, ale można było wyczuć, że są bardzo zdenerwowane! 
  • Choa słała buziaki do ELVIS. 
  • Choa rozdała kilka podpisów, których nie rozumiem >< 
Źródło: @AOA_3007 

  • Autograf Yuny z AOA [link]. Pabo (głupia) ja. Dałam jej marker, który zaczął się wypisywać, mimo to ona wciąż się podpisywała. Dziękuuuuję. 
Źródło: @igotsoshified 


  • Gdy byłem obok Jimin powiedziałem Jimin annyeong, a ona odpowiedziała mi annyeong OMG 
  • AOA były cholernie ładne. 
Źródło: @IDIOTELETUBBIE_ 



Gdy dziewczyny zakończyły odprawę na lotnisku, wsiadły do specjalnie podstawionego busa.







Źródło: @kuangyong Tan


  • Chanmi była bardzo zaspana przed wejściem do autobusu! Strasznie urooooczo! 
  • AOA robiły selki w busie. 
  • Zrobiłam serduszko, a Choa odwzajemniła ten gest. 
  • Gdy wszystkie weszły do autobusu, jedynie Chanmi dawała jeszcze autografy; ich manager, albo ktokolwiek to był, wyglądał jakby jej szukał. 
  • ZA DUŻO FANSERWISU MIĘDZY CHOA, MINA i JIMIN. 
  • Robiłam smutną minę oraz machałam, gdy Choa zauważyła to, także zrobiła smutną minę, przez co wyglądała jakby mówiła "nie chce odjeżdżać". 
  • Po dłuższym czasie zaczęłam zrobić smutną minę do Miny, a ona również zrobiła smutną minkę i pomachała do mnie. 
Źródło: @GoddessJung_ 

  • Choa przytuliła mnie, dała swój autograf [link], a siedząc w busie robiła aegyo w moją stronę i filmowała mnie. 
Źródło: @juyeonly 

  • Chanmi podpisywała się fanom, podczas gdy manager pośpieszał ją. 
Źródło: @b2utyforlifee  

Źródło: @asdfghjkleeminhyuk


W Singapurze AOA zatrzymały się w Ritz Carlton Hotel, gdzie rankiem 23 maja uczestniczyły w konferencji prasowej festiwalu Music Matters, w czasie której przeprowadzono z nimi krótki wywiad.


Zamieszczone informacje znalezione za pośrednictwem: @FYAOA , @AceOfAngels8 oraz AOA Indonesia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz