7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

sobota, 30 marca 2013

[Interview] ' Seolhyun z AOA: "Urodzinowe życzenie? Stać się 'AOA daebak'" '


Zadebiutowała w 2012, jako członkini grupy AOA, niedawno zyskała dużą popularność dzięki odegraniu roli Seo Eun Soo w dramie "My Daugter Seoyoung"; na gorąco przeprowadziliśmy wywiad z Seolhyun w dniu jej pierwszych urodzin po debiucie. Urodziła się 3 stycznia 1995.
Mimo iż był to dla niej bardzo intensywny dzień, z powodu nałożenia się terminów kręcenia dramy i świętowania urodzin, szczęśliwa Seolhyun wyznała "są to najbardziej wyjątkowe urodziny". Z opóźnieniem świętuje swoje 19 urodziny w naszym wywiadzie.

Q: [Jak minęły ci urodziny?]Seolhyun: Miałam bardzo pracowity dzień. Rano udałam się na plan filmowy dramy. Przez to, że moje urodziny i czas nagrań pokrywają się, trudno było cokolwiek zorganizować. Mimo to, jakieś 2-3 dni wcześniej, o północy członkinie AOA przyniosły mi tort i pogratulowały z okazji urodzin.
Q: [Pierwsze urodziny po debiucie, myślisz, że bardzo różnią się od wcześniejszych?]
Seolhyun: Zdaję sobie sprawę, jak wiele zmienia debiut; teraz uświadomiłam sobie, że na urodziny przed debiutem nie dostawałam tak wielu listów i prezentów, ile dziś otrzymałam od fanów. Bardzo dziękuję. W ubiegłym roku obchodziłam urodziny jedynie z rodziną i AOA eonnidul, tym razem naprawdę spodobało mi się spędzanie wielu minut na świętowaniu.
Q: [Co myślisz o stawaniu się coraz starszą?]
Seolhyun: Myślę, że w wieku 19 spada na nas ciężar odpowiedzialności, iż w chwili opuszczenia szkoły, staniemy się dorośli i sami będziemy musieli się o siebie zatroszczyć. Przez to, że 19-latkowie nadal nie są w stanie cokolwiek zrobić, jest to dobry moment, aby w przyszłości nie żałować ukończenia szkoły. Stanie się starszą o kolejny rok, nie jest dobre, aby jeść więcej.
Q: [Słowa, które chcesz usłyszeć i te, których nie chciałabyś słyszeć na urodziny?]
Seolhyun: Dobre słowa "wszystkiego najlepszego". Wydaje mi się, że samo wspomnienie wystarczy. Jestem dumna i wdzięczna ludziom, którzy obchodzili moje urodziny. Nie chciałabym słuchać złych rzeczy w swoje święto.
Q: [Które urodziny są dla ciebie niezapomniane?]
Seolhyun: Chyba tegoroczne. Eonnidul próbowały zorganizować dla mnie przyjęcie, zauważyłam to, gdy nie mogły pohamowały własnego podekscytowania. Później udałyśmy się do sypialni, byłam przekonana, że wszystkie poszły spać, jednak eonniedul zaskoczyły mnie wnosząc tort i świętując moje urodziny. Będę to pamiętać.
Q: [Który z otrzymanych prezentów był dla ciebie szczególny?]
Seolhyun: Te urodziny były zimne, fani przysłali mi coś dobrego na przeziębienie: herbatę cytrynową, owoce pigwy i wełniany szalik, jestem za to bardzo wdzięczna.
Q: [Co chciałabyś otrzymać jako prezent urodzinowy?]
Seolhyun: #1 miejsce na listach przebojów.
Q: [Gdybyś dostała na urodziny dzień wolny, jak byś go spędziła?]
Seolhyun: Chciałbym spędzić go z rodziną. Moje urodziny wypadają w Nowy Rok, chciałabym pójść zobaczyć wschód słońca i podróżować. Myślę, że za kilka lat nadal będę dzielić mieszkanie i podróże z rodziną.
Q: [Czego zawsze życzyłaś sobie na urodziny w dzieciństwie? Czy się spełniło?]
Seolhyun: Pragnęłam, aby moja rodzina i eonnidul byli zdrowi. Życzyłam sobie także ciast, świec i haseł 'AOA daebak'; w obecnych dniach mam nadzieję, że AOA będą mogły ciężko pracować, aby stać się lepszymi i zasłużyć na miano daebak idoli.
(daebak – określenie opisujące coś niesamowitego, zaskakującego, otrzymującego naszą aprobatę. Coś jak coolsuper, odlot itp.)
Q: [Urodziny Seolhyun za 10 lat, jak je sobie wyobrażasz?]
Seolhyun: Będę miała wtedy 29 lat; możliwe, że po 10 latach będę spędzać je w jakiś sposób z moimi eonniedul? Wydaje mi się, że pomimo upływu lat i tak się wtedy spotkamy.
Q: [Czy jest jakiś prezent urodzinowy, który chciałabyś otrzymać od swojego idola?]
Seolhyun: Jakiś czas temu oglądałam film "A Werewolf Boy" Song Joong Ki sunbaenim, który był naprawdę fajny. Chciałabym usłyszeć "wszystkiego najlepszego" od Song Joong Ki sunbaenim. Haha.
Q: [Czy jest ktoś, komu chciałabyś podziękować w urodziny?]
Seolhyun: Po pierwsze moim rodzicom, którym powiedziałabym "dziękuję, że mogłam się urodzić", następnie chciałabym bardzo podziękować AOA eonniedul i manager eonnie
Q: [Powiedz coś od siebie dla siebie.]
Seolhyun: Seolhyun-ah, wszystkiego najnajlepszego, pracuj ciężko i stań się lepsza w przyszłości. Bądź razem z AOA eonnidul przez długi, długi czas, a także zostań prawdziwym daebak idolem.

Źródło: www.eto.co.kr (곽민구 기자)
Angielskie tłumaczenie: @aceofangels8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz