7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

sobota, 9 marca 2013

[FanCafe] 130305 Chanmi 'Tu Chanmi ㅎㅎ niezamieszczająca wiadomości przez dłuższy czas>_<'

Bbabam!! Dzień doooooobry~! Tu AOA maknae Chanmi ▶◀← wstążka ㅋㅋㅋ
Pomyślałam o listach, które napisałam niedawno(?) myślę, że są jednymi ze starszych;; ostatni list…2012%#$@!#$*&(^% ;;⊙_⊙;;
Nie pisałam wiadomości od dłuższego czasu, nie jesteście źli~? Proszę, nie bądźcie ㅜㅜ
W przyszłości będę pisać listy tak często, jak będzie to możliwe hihi ^ㅂ^

Nasze ELVIS!!! Jak się macie??
Ja jestem bardzo zdrowa ♪  pełna chęci do zabawy ♪, myśląc o spotkaniu z ukochanymi ELVIS oraz gotowa do ćwiczeń ㅎㅎ
To dobrze, prawda~? Wszystkie chcemy zobaczyć ELVIS, dlatego ciężko pracujemy dla naszych ELVIS!
Chcący zobaczyć AOA, poczekacie jeszcze trochę!! Poczekajcie na nas ㅜ^ㅜ *szlocha szlocha* Pod poprzednim listem zgłaszaliście, że chcielibyście widywać nas częściej … hing (dźwięk wyrażający stresujące, przygnębiające emocje /Luji) ㅜ

O, sześć lat! To~ byłaby dobra data ㅎㅎ Tylko nie zaśnijcie w oczekiwaniu na nasz powrót >_<
Du-kun du-kun palpitacje, palpitacje ♡
Wysyłacie mi dobry rytm serca ㅋㅋㅋ
Ja również przesyłam rytm serca dla was, dociera~? ㅎㅎ Wierzę, że dotarł!!
Tak jak wysłane przez was walentynkowe czekoladki, prezenty i listy z okazji 200 dni, które również dotarły!
Bardzo, bardzo dziękuję, jestem pod wielkim wrażeniem ♡
I wzajemnie!! AOA zawsze myślą o ELVIS!!! Hihi *dumna domna* //^_^//
Kolejnych 300 dni, 400 dni, 1000 dni, 10000 dni, wieczności!!! Dobrze byłoby ją mieć@ _ @

W najbliższych dniach pogoda będzie stopniowo się ogrzewać, tak myślę~!! Czyż nie~? Tak!!
Wieczorem wieje zimny, porywisty wiatr, nie zapominajcie o założeniu ciepłych ubrań! Okay??
W informacjach pogodowych wspominali, że można się przeziębić, gdy wychodzi się cienko ubranym!!
Tak więc, Chanmi uda się na trening Bbyong!!← To… urocze treningi tylko z naszą 3?!!?!?!?

p.s Macie jakieś pytania o wygląd A.O.A?

Źródło: AOA @ fancafe
Angielskie tłumaczenie: @aceofangels8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz