7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

sobota, 2 lutego 2013

[Interview/Article] ' "Zasmakowałam gry w 'Cheongdamdong Alice', to było cudowne" '



Hyejeong, członkini grupy AOA.. młodsze rodzeństwo Moon Geun Young w 'Cheongdamdong Alice'

Dla Hyejeong (Shin Hye Jeong, 20), członkini nowej grupy AOA, pojawienie się w dramie SBS 'Cheongdamdong Alice' było kolejnym wyzwaniem.

Niedługo po zakończeniu kręcenie dramy, w której grała młodszą siostrę Han Sae Kyung (Moon Geun Young), Sae Jin, wyznała "To było cudowne przeżycie, dzięki któremu wiele się nauczyłam".


Z Hyejeong spotkałem się 29 stycznia, ze swoim wysokim wzrostem i uśmiechem pojawiła się niczym pierwsza dama.

"Przeżyłam wspaniałe doświadczenie przyglądania się planu filmowemu, jakiego wcześniej nie miałam" powiedziała z uśmiechem. Jednak było to najtrudniejsze z zadań, ponieważ wystarczyło się poślizgnąć, aby cały trud z czasów debiutu poszedł na marne.

W zeszłorocznej dramie SBS 'Gentleman Dignity' pojawiła się na krótko, praktycznie tylko w scenie klubowej, dlatego jej właściwy debiut aktorski przypada na 'Cheongdamdong Alice'.

Wtedy była na poziomie 'zbyt zdenerwowany, aby zapamiętywać doświadczenia', jednak jako rookie nauczyła się oddychać nowym powietrzem, co w stosunku do początków było ogromnym krokiem.

"W scenach, w których pojawiałam się z rodziną, częściej słuchałam niż mówiłam własne kwestie. Dlatego nauczyłam się wielu sposobów reakcji. Geun eonnie uprzejmie tłumaczyła mi pod jakim kątem ustawiać twarz i w którą stronę kierować oczy."


Członkinie AOA uważnie śledziły jej zmagania z nowym wyzwaniem. Dała radę, tak samo jak CN Blue, członkowie rodziny z jednej wytwórni.

Jednak ciężko będzie jej otrzymać miano 'Narodowego Idola-Aktora'.

Hyejeong skomentowała "Skoro nie grałam tak wiele (jak pozostali aktorzy), obawiałam się, że usłyszę dużo gorszą krytykę", po czym dodała "Mimo, iż jest to duży ciężar, mogę podnieść głowę do góry, dzięki wsparciu ludzi wokół mnie".



Zapytana, którą postać z 'Cheongdamdong Alice', oprócz Sae Jin, chciałaby zagrać, wybrała, cytując, 'chadonyeo*' Shin In Hwa (Kim Yuri).

*chadonyeo to skrócony zapis chagaun dosi yeoja – chłodna dziewczyna z miasta

Hyejeong wyjaśniła "Na początku myślałam, że jest tylko oziębłą pracoholicką, jednak po dłuższym przyglądaniu się, zauważyłam, iż jest kobietą, która potrafi kochać. Także zdolność aktorskie Kim Yuri sunbaenim były bardzo dobre. Żałuję, że nigdy nie miałyśmy okazji do wspólnej gry".


O zostaniu piosenkarką marzyła odkąd była dzieckiem, jednak w liceum została wyrzucona na ulicę przez kierownika swojej agencję. Stało się to w czasie jej drogi powrotnej do domu po wyeliminowaniu z 3 rundy konkursu super-modelek.

Do konkursu potajemnie, w imieniu córki aplikację zgłoszeniową wysłała jej matka.

Hyejeong z rozżaleniem ujawniła "Właściwie, to moja mama zawsze marzyła o zostaniu sławną, dlatego często powtarzała mi, iż chciałaby, abym sama spełniła jej marzenie. O wysłaniu aplikacji dowiedziałam się od mojej mamy trzy dni przed konkursem."

.
Rozpoczęła więc okres trainee, aby zadebiutowała w sierpniu ubiegłego roku w przemyśle muzycznym jako członkini AOA. Poprzez zebrane doświadczenia i pomyślne przejście przesłuchania, dołączyła do 'Cheongdamdong Alice'.

.
Dla Hyejeong ważny jest zarówno śpiew, jak i aktorstwo.

"Występom na scenie towarzyszą pozytywne emocje. To przyśpiesza bicie serca. Tak samo jak porozumiewanie się z ludźmi poprzez aktorstwo. Zakończyłam zdjęcia jakiś czas temu i, możliwe, iż jest to spowodowane tęsknotą, chciałabym grać więcej."






Jej niedawnym wyzwaniem był także program rozrywkowy TvN 'The Romantic & Idol'.

W programie członkowie różnych grup idoli uczęszczali na fikcyjne randki w scenerii wyspy Jeju, Hyejeong oczarowała widzów swoją niekłamaną szczerością.

"Na początku myślałam 'spędzę miło czas i wrócę', jednak z każdym kolejnym dniem wracałam do tych uczuć (dopasowywania się par), czując ciężar. Po dobrej zabawie z uczestnikami programu, gdy podczas rozmowy ktoś z prowadzących zapytał mnie, kogo wybiorę, czułam się 'menboong*'. W czasie nadawania słyszałam, że jestem zbyt wyluzowana i waleczna, myślę, że powinnam bardziej uważać (śmiech)."

menboong - slang młodzieżowy, określenie uczucia rozczarowania, zawiedzenia innych

W tym czasie dla uczestników utworzono czat na KakaoTalk, jednak ona na niego nie wchodziła, ponieważ nie posiada telefonu komórkowego, "nie wiem, o czym tam wtedy rozmawiali" śmieje się.

.
Hyejeong chce kontynuować grę w przyszłości, zdradza również swój cel w aktorstwie.

"Wypełnienie satysfakcjonującego zadania. Chciałabym z łatwością występować w scenach, które wydawały by się bardzo trudne."

Źródło: news.nate.com , reporter 고현실
Angielskie tłumaczenie: allkpop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz