7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

środa, 6 lutego 2013

[Interview] ' AOA Yuna: "Specjalny prezent urodzinowy? W czasach trainee tata kupił mi perfumy" '


Żeńska grupa AOA, ogłaszając narodziny nowego stylu, połączenia zespołu i grupy tanecznej, zadebiutowała w lipcu minionego roku 'Elvis' i późniejszym albumem 'Wannabe', obecnie kończy rok z udanym debiutem. Odpowiedzialna w zespole za wokal i klawisze, członkini Yuna, obchodzi swoje urodziny. Urodziła się 30 grudnia 1992.

Q: [Pierwsze urodziny po debiucie, jak się czujesz?]
Yuna: "Minęło sporo czasu odkąd byłam szczęśliwa jedząc pyszne potrawy. Moje urodziny przypadają na 30 grudnia 2012, dlatego czuję się, jakbym spędzała Sylwestra, myślę, że przez to pozostają wyjątkowymi i znaczącymi urodzinami."

Q: [Jaka jest różnica między zeszło- a tegorocznymi urodzinami?]
Yuna: "Zeszłoroczne urodziny były bardzo pracowite i poświęcone przygotowaniom do debiutu, wydaje mi się, że 30 spędziłam z tytułową piosenkę i praktykami z nauczycielami tańca, myślę, że w tegoroczne urodziny będę rozmawiać razem z członkiniami i menadżerami eonnidul, naprawdę mi się to podoba."

Q: [Słowa, które chcesz usłyszeć i te, których nie chcesz usłyszeć na urodziny?]
Yuna: "Najbardziej chciałabym usłyszeć 'Wszystkiego najlepszego Yuna-ya, kocham cię' i oczywiście nie chciałabym słyszeć słów 'Dlaczego się urodziłaś? ㅋㅋ?'."

Q: [Najbardziej oczekiwany wiek przez Yuna? Co jest tego przyczyną?]
Yuna: "Na chwilę obecną czekam na wiek 30 lat. Błyszczącą 30-latnią kobietę ^_^ W tym czasie będę mogła pozwolić sobie na wszystko. Jestem 21-latkiem, ale wciąż wydaje mi się, że nie jestem jeszcze dorosła, wtedy (w wieku 30 lat) myślę, że będę prawdziwym dorosłym."

Q: [Co było twoim Taemong*?]
Yuna: "Moja mama mówi, że biały tygrys skoczyła w jej ramiona."

* Taemong – koreański termin określający koncepcję snu matki (lub bliskich jej osób) przepowiadającego poczęcie lub narodziny dziecka, a także jego przyszłość.

Q: [Które urodziny są dla ciebie niezapomniane?]
Yuna: "Ostatnie urodziny spędzone w Busan. W moim rodzinnym mieście Busan przyjaciele zorganizowali dla mnie naprawdę duże przyjęcie urodzinowe. Jako studenci nie mieliśmy za wiele pieniędzy, dlatego przygotowali przyjęcie urodzinowe w parku, dekorując go ogromnymi kartkami papieru z życzeniami urodzinowymi."

Q: [Który z otrzymanych prezentów był dla ciebie szczególny?]
Yuna: "Szczery prezent specjalnie dla mnie. Niemniej jednak, po tym, jak opuściłam dom i zostałam trainee, mój tata kupił mi perfumy, nadal są dla mnie czymś wyjątkowym."

Q: [Co chciałabyś otrzymać jako prezent urodzinowy?]
Yuna: "Szczery prezent będzie dobry. Coś jak list, bardzo je lubię."

Q: [Gdybyś dostała na urodziny dzień wolny, jak byś go spędziła?]
Yuna: "Chciałabym wspólnie z moimi członkiniami smacznie zjeść i spędzić czas nad morzem."

Q: [Czego zawsze życzyłaś sobie na urodziny w dzieciństwie? Czy się spełniło?]
Yuna: "Chciałam pianino, tata o tym wiedział i kupił mi je. > < "

Q: [Jak wyobrażasz sobie swoje urodziny za 10 lat?]
Yuna: "Osiągnę wtedy oczekiwane 30 lat, więc myślę, że będzie to spokojna impreza urodzinowa z rodziną i przyjaciółmi."

Q: [Czy jest ktoś, komu chciałabyś podziękować w urodziny?]
Yuna: "Przede wszystkim rodzinie, zawsze będącej przy moim boku, słowa nie są w stanie wyrazić mojej wdzięczności dla nich. Także naszym członkiniom i menadżerom eonniedul, nauczycielom życzącym Wszystkiego Najlepszego bardzo dziękuję, nie byłoby mnie tutaj bez was."



Źródło: news.nate.com ; Reporter 곽민구
Angielskie tłumaczenie: @FYAOA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz