7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

niedziela, 21 października 2012

[Info/Article] Hyejeong w "Cheongdamdong Alice"


Udział Hyejeong w nadchodzącej weekendowej dramie SBS "Cheongdamdong Alice", jako Han Se Jin, młodszej siostry Moon Geun Young, została potwierdzony.

Przed debiutem Hyejeong występowała w "A Gentleman's Dignity". Mimo, że jej rola w dramie była krótka, przykuła uwagę reżyserów, dzięki czemu dostała kolejny angaż.

Sama zainteresowana powiedziała: "Jestem szczęśliwa i podekscytowana udziałem w mojej drugiej dramie. Zawsze interesowałam się aktorstwem, więc jest to dla mnie świetna okazja, aby pokazać się z możliwie najlepszej strony jako aktorka."

Po czym dodała: "Moja postać – Han Se Jin – lubi spotykać się z przyjaciółmi i opisywana jest jako ‘posiadacz jasnej osobowości’. Bardzo przypomina mi moją własną osobę, może sprawiać wrażenie niedojrzałej, ale wkłada całe serce we wszystko co robi."
Drama ma rozpocząć emisję w grudniu.

Źródło: allkpop.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz