7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

wtorek, 16 października 2012

[Article] ' Jimin z AOA potwierdza, że jest prawdziwym raperem piszącym partie rapu '

Jimin z AOA jest prawdziwym raperem; okazało się, że napisała części rapu do wszystkich trzech utworów z drugiego singla grupy "Wanna Be".

Wcześniej pracowała nad rapem do piosenki "Temptation", utworu z debiutanckiego singla AOA, a tym razem poszła jeszcze dalej i stworzyła fragment tekstu do wszystkich tytułów z nowego albumu grupy.

W nowym singlu "Get Out" zwróciła na siebie uwagę również poprzez swój unikalny ton głosu.


Jimin powiedziała: "Wiele osób mówi, że mój rap brzmi jakbym mówiła w dialekcie, ale ja chciałam po prostu wyrazić to, co usłyszałam w wersji przewodniej (chyba chodzi o wskazówki od producentów /Luji). Podczas nagrywania [powtarzając inaczej niektóre słowa], było to dla mnie dużym wyzwaniem, aby zachować wrażenie męskiej wersji, o którą mnie poproszono."

"Get Out"
jest popowym kawałkiem harmonizującym w sobie brzmienie syntezatorów oraz dźwięki instrumentów należących do zespołu, ponadto wyraża miłosne emocje nastolatków i młodzieży. "Happy Ending" jest popową piosenką z elementami R&B zawierającą kobiecy pogląd na świat, natomiast "My Song" obrazuje pasję dziewcząt w dążeniu do spełnienia swoich marzeń.

AOA zaprezentowały wersję "Get Out" w wykonaniu pięcioosobowego bandu, AOA Black, 12 października w programie KBS2 Music Bank. Od przyszłego tygodnia dziewczyny planują rozpocząć promocję tanecznej wersji "Get Out" z udziałem siedmiu wokalistek.
Photo credit: FNC Entertainment
Żródło: enewsworld.mnet.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz