7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

czwartek, 23 sierpnia 2018

[ARTYKUŁ] 180821 "Seolhyun z AOA dzieli się doświadczeniami z planu swojego pierwszego filmu historycznego"

Seolhyun z AOA wyjawiła niedawno swoje odczucia w związku z nagrywaniem po raz pierwszy w życiu inscenizacji historycznej. 

21 sierpnia członkini AOA pojawiła się na konferencji pasowej filmu "The Great Battle".

Podczas wydarzenia idolka powiedziała: "Ponieważ był to mój pierwszy raz, czułam dodatkowy ciężar. Wracając pamięcią [do czasu zdjęć] każdy moment był stresujący i stanowił duże wyzwanie." Następnie kontynuowała: "Mimo to, praca obok doświadczonych aktorów bardzo mnie uspokajała."

"The Great Battle" to adaptacja historyczna, ukazująca przebieg 88-dniowego starcia między oddziałami generała Yang Man Chun (granego przez Jo In Sung) a 500-tysięczną armią chińskiego cesarza Tang Taizonga w warownym mieście Ansi.

Seolhyun wciela się w postać młodszej siostry generała Yang Man Chuna, Baek Ha, dowodzącej oddziałem kobiet broniących twierdzy. Jej bohaterka jest jednak fikcyjną postacią, która nie istniała w rzeczywistości.

Wokalistka odniosła się do tego faktu: "Mam większe doświadczenie w odgrywaniu wymyślonych postaci niż występowaniu w roli ludzi z prawdziwego życia. Stąd nie było to szczególnie trudne. A poza tym, Baek Ha jest osobą, która dokładnie wie, czego chce, dlatego podchodziłam do niej z dużym zainteresowaniem."

Ekranizacja trafi do kin już 19 września.

Źródło: soompi.com ; iMBC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz