7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 25 czerwca 2018

[ARTYKUŁ] 180624 "Wokalistka girlsbandu, aktywna również jako aktorka, urzeka swoim występem w The King Of Mask Singer"

Podczas transmisji "The King of Mask Singer" MBC z 24 czerwca ujawniono tożsamość wokalistki jednej z żeńskich grup!

W trakcie odcinka Panienka Karp oraz Koralowa Dziewczyna mierzyły się ze sobą w pierwszej rundzie programu, dając wspólny występ do piosenki Davichi "8282". Obie piosenkarki, wykonując ten klasyczny duet, ukazały swoje, wzajemnie kontrastujące wokale.

Ostatecznie Koralowa Dziewczyna przeszła do kolejnej rundy, otrzymując 61 punktów wobec 38 punktów przeciwniczki, przez co Panienka Karp musiała odsłonić swoją twarz. Śpiewając piosenkę Sung Si Kyung "On the Street" ujawniła, że jest nikim innym, jak główną wokalistką AOA, Hyejeong!

Publiczność nie kryła swojego zdziwienia, gdyż wielu wierzyło, że pod maską nie może kryć się żadna idolka - zwłaszcza po fragmencie tańca, który pokazała we wcześniejszej części programu.

Hyejeong wyznała: "Zawsze stoję na scenie jako AOA i śpiewam wspólnie z moją grupą, ale to pierwszy raz, gdy sama śpiewam całą piosenkę, dlatego jestem bardzo zdenerwowana w tej chwili. Właśnie promujemy się z utworem zatytułowanym "Bingle Bangle". Mam nadzieję, że wszystkie nasze indywidualne i grupowe aktywności pójdą dobrze."

W przeprowadzonym później wywiadzie Hyejeong dopowiedziała, dlaczego, według niej, widzowie nie byli w stanie odgadnąć jej tożsamości: "Starałam się tańczyć śmiesznie, aby nie było zbyt oczywiste, że jestem członkinią jakiegoś girls bandu. Myślę, że to mi się udało. Jestem bardzo zadowolona i szczęśliwa. [Początkowo] ogromnie się denerwowałam, ale otrzymałam doświadczenie, które dało mi wiele szczęścia, ponieważ pozwoliło zaśpiewać [solową piosenkę]."

Źródło: soompi.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz